Hei!

Fikk du satt inn eggene allerede idag? Eller misforstår vi hverandre kanskje? Gikk de inn og tok ut egg idag og satte dem inn igjen allerede?
Det gikk fint, men var utrolig vondt. Føler meg mørbanka i nedre mageregion. Fikk ut 13 egg. Er spent på hvor mange som lar seg befrukte. Håper på minst ett gullegg som lar seg utvikle til en liten en❤️
Nei :D mente ruging som i skåla si på laben ;)
Jeg kan skjønne du er mørbanka da ja! Blir spennende å høre i morgen :)

Vårt 3. ferskforsøk. Første forsøket vellykket. Ble gravid med en gang og fikk barn.
Hadde ett egg på frys etter det men døde ved opptining.
Ferskforsøk nr 2 i desember resulterte ikke i noe graviditet. Ett egg på frys der også som døde under opptining.
Holder på med tredje ferskforsøk med uttak idag. Håper vi får et søsken til 2 åringen vår så vi er ferdig med dette for godt :)

Så herlig å høre at det klaffet på førsteforsøk med førstemann <3
Hvordan gikk uttaket i går?
Rugedag 7 på meg (satt inn et ferskt 4 delt embryo fredag 13 mai), merker ingenting! Har en dårlig følelse...

Så herlig å høre at det klaffet på førsteforsøk med førstemann <3
Hvordan gikk uttaket i går?
Rugedag 7 på meg (satt inn et ferskt 4 delt embryo fredag 13 mai), merker ingenting! Har en dårlig følelse...

Ja det er absolutt ikke umulig at det går første gang :) det har jeg en liten ramp som bevis på ❤️

Uttaket gikk bra. Fikk ut 13 egg, noe som er bedre enn de to siste gangene. Så jeg er fornøyd:) skal ringe 13:30 og høre om hvordan befruktningen gikk og hvor mange som overlevde. Så får jeg vite om det blir innsett på fredag eller mandag :)

Back
Topp