Hei!

Førstegangsmammaen

Elsker forumet
Augustmødrene 2014
Da er jeg tilbake etter mislykka ferskforsøk i begynnelsen av januar. Det var fælt. Jeg hadde også et egg på frys som ikke overlevde tining, avbrutt fryseforsøk nå i mars.
Nå setter jeg sprøyter og er godt i gang med ferskforsøk til, uttak rett over 17. mai.
Noen som er ca like langt? :)

Hei :) godt å høre at du er godt i gang nå da :) jeg fikk beskjed i dag at uttak mest sannsynlig blir 18. Mai, så da ligger hvertfall vi ganske likt :)

Hei :) godt å høre at du er godt i gang nå da :) jeg fikk beskjed i dag at uttak mest sannsynlig blir 18. Mai, så da ligger hvertfall vi ganske likt :)

Da ligger vi faktisk helt likt. Har uttak 18, jeg også :)
Har du barn fra før av? Jeg har en som blir 2 i august. Satt på første prøverørsforsøket.

Da ligger vi faktisk helt likt. Har uttak 18, jeg også :)
Har du barn fra før av? Jeg har en som blir 2 i august. Satt på første prøverørsforsøket.
Skal ha en ekstra ul på mandag, for å spikre onsdagen helt, men han var ganske sikker hvertfall :) så herlig! 2 år er en fantastisk alder :) har en på 4 (bursdag 8. Mai, som han så fint sier selv :D ) som var hjemmelaget :)

Hei :-) Jeg har også begynt på sprøyter nå. Skal på UL til onsdag og får da vite når uttaket blir. Så vi er ikke så langt ifra hverandre vi heller :-D

Dette er vårt 3 forsøk - 1 fersk 1 frys tidligere - håper av hele mitt hjertet at denne klarer seg

Hei!
Dette er vårt 3 forsøk - 1 ferskt + 1 frys forsøk tidligere - Håper av hele mitt hjerte at denne sitter
Hva med deg?

Vårt 3. ferskforsøk. Første forsøket vellykket. Ble gravid med en gang og fikk barn.
Hadde ett egg på frys etter det men døde ved opptining.
Ferskforsøk nr 2 i desember resulterte ikke i noe graviditet. Ett egg på frys der også som døde under opptining.
Holder på med tredje ferskforsøk med uttak idag. Håper vi får et søsken til 2 åringen vår så vi er ferdig med dette for godt :)

Jeg hadde uttak i dag :) det gikk veldig fint :) kjente kun litt press når de skulle inn med nåla, ellers ingenting :) gubben hadde det værst stakkars :P så nå ligger det to gullegg til ruging :D
Hvordan gikk uttaket deres?

Fikk du satt inn eggene allerede idag? Eller misforstår vi hverandre kanskje? Gikk de inn og tok ut egg idag og satte dem inn igjen allerede?
Det gikk fint, men var utrolig vondt. Føler meg mørbanka i nedre mageregion. Fikk ut 13 egg. Er spent på hvor mange som lar seg befrukte. Håper på minst ett gullegg som lar seg utvikle til en liten en❤️

Back
Topp