Hei:)

Sjokoladedilla:)

Blir kjent med forumet
Lister meg inn. Var en gang i tiden aktiv bv-bruker. Har nå to små, venter sistemann 26.september. Fikk positiv test 2+6, etter tidsfristen, men gikk vel tre dager før den var innenfor tidsfristen. Er sikker på unnfangelsesdatoen, så lurer på hvorfor så tidlig utslag

Lister meg inn. Var en gang i tiden aktiv bv-bruker. Har nå to små, venter sistemann 26.september. Fikk positiv test 2+6, etter tidsfristen, men gikk vel tre dager før den var innenfor tidsfristen. Er sikker på unnfangelsesdatoen, så lurer på hvorfor så tidlig utslag

Gratulerer så mye med positiv test :)

Gratulerer så mye! Tre barn er drømmen her også. :) Nr. 2 er i magen nå. Velkommen tilbake til BV! Du får være her og skravle litt :D

Gratulerer så mye, og velkommen hit. Selv fikk jeg positivt 3+1 (også helt sikker på unnfangelsesdatoen) så antar at noen bare produserer hcg tidlig:)

Gratulerer så mye! :)

Tusen takkHar jo sniki her i påvente av at babyverden skulle greie og åpne en av de gamle nicka mine, men venter enda i spenning, så måtte bare bruke ett nytt nå

Gratulerer! Kjenner jeg er litt nysgjerrig på det du har opplevd med at eggene gikk i dvale (som du nevner i annen tråd), vil du dele? Send gjerne en pm om du ikke vil skrive fet i åpent forum. Enten er det det som skjer med meg nå eller så er det ikke liv laga så skulle gjerne hørt noen positive historier :)

Back
Topp