Hei!

Maje-Mor

Elsker forumet
Septemberlykke 2016
Nå tør jeg å liste meg inn her, har sneket en stund. Er mest sannsynlig 5+4 eller 5+5 i dag, hadde første positive test onsdag for 2 uker siden og testene ble gradvis sterkere i løpet av den første uka. Foreløpig termin 20.september.

Jeg mista i sommer (i uke 10, men utviklinga hadde stoppa i uke 7), hadde svake streker rett før IKM to sykluser i høst, og mista helt tidlig (4+4) i desember. Så ble jeg gravid igjen rett etterpå, og denne gangen håper jeg inderlig at spiren sitter!

Har en gutt på 28 mnd fra før. Gleder meg til å bli kjent med dere :)

Hei:-) og velkommen :-);

Nå tør jeg å liste meg inn her, har sneket en stund. Er mest sannsynlig 5+4 eller 5+5 i dag, hadde første positive test onsdag for 2 uker siden og testene ble gradvis sterkere i løpet av den første uka. Foreløpig termin 20.september.

Jeg mista i sommer (i uke 10, men utviklinga hadde stoppa i uke 7), hadde svake streker rett før IKM to sykluser i høst, og mista helt tidlig (4+4) i desember. Så ble jeg gravid igjen rett etterpå, og denne gangen håper jeg inderlig at spiren sitter!

Har en gutt på 28 mnd fra før. Gleder meg til å bli kjent med dere :)

Håper virkelig spira sitter denne gangen og at vi har muligheten til å bli bedre kjent.
Gratulerer så mye :Heartred

Håper det går veien for deg denne gangen.
Gratulerer så mye og velkommen til oss:)

Gratulerer så mye! :) Håper spiren holder til mål denne gangen!

Hei og velkommen! Håper det går veien denne gang! Får du noe ekstra oppfølging?

Velkommen ❤️

Hei og velkommen! Håper det går veien denne gang! Får du noe ekstra oppfølging?

Jeg skal til legen i morra, så får høre da. De to gangene før i høst var det så tidlig, kun fordi jeg testa tidlig at jeg kunne vite, og de regner det ikke som ordentlig påbegynt graviditet. Så det er bare to ganger jeg har mistet egentlig (på et halvt år). Blir tydeligvis lett gravid, men har hatt skikkelig uflaks og/eller noe hindrer det i å utvikle seg som det skal. Legen sa hvertfall i des at hvis det skjedde en gang til ville det bli gjort undersøkelser, og uansett skulle de vurdere tidlig UL.

Gratulerer :) be om å få tidlig ul I uke 7 så du får se et bankende hjerte. Så slipper du å gå til uke 10-12 før du får vite noe om det evt. Skulle skje igjen.
Krysser fingre for deg :)

Back
Topp