Hei!

Fruktplukker

:)
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Da innser jeg at det blir en januarbaby på oss. :) Hadde termin 26.12 og er i skrivende stund 6 dager over. Foreløpig er jeg tålmodig og tar livet med ro.

Jeg har jo sneket litt her inne, men trer nok muligens litt mer inn her fremover ;) Skal bli hyggelig å bli "kjent" med dere :)

Og GODT NYTT ÅR til dere alle :D :D

Da innser jeg at det blir en januarbaby på oss. :) Hadde termin 26.12 og er i skrivende stund 6 dager over. Foreløpig er jeg tålmodig og tar livet med ro.

Jeg har jo sneket litt her inne, men trer nok muligens litt mer inn her fremover ;) Skal bli hyggelig å bli "kjent" med dere :)

Velkommen skal du være!:D Riktig godt nyttår!:D

Så hyggelig:) Velkommen!! Og godt å høre en på overtid være tålmodig. Det hjelper (sikker mange av oss og som kan gå over.. Ungene kommer når de kommer:)) ønsker deg godt nyttår og lykke til i innspurten!!

Velkommen hit skal du være :) Masse lykke til med innspurten. Er det første?

Velkommen inn til dere begge;) Ikke så gæli med januar barn;) håper at formen til dere begge er bra og at dere for en fin start på året;)

Blir januarbaby her også, hadde termin 30. Kjenner at utålmodigheta brått kom nå :)

Tror muligens mine første rier er i gang. Hatt et par timer nå hvor det kommer smertefulle tak, strammer seg som et belte nederst i magen og rundt i korsryggen. Bygger seg opp og varer i 15-20 sek. Kommer ca hvert kvarter. Håper det går mot fødsel og jeg får det overstått :)

Tror muligens mine første rier er i gang. Hatt et par timer nå hvor det kommer smertefulle tak, strammer seg som et belte nederst i magen og rundt i korsryggen. Bygger seg opp og varer i 15-20 sek. Kommer ca hvert kvarter. Håper det går mot fødsel og jeg får det overstått :)
Så spennende. Lykke til:)

Masse lykke til :D

ror muligens mine første rier er i gang. Hatt et par timer nå hvor det kommer smertefulle tak, strammer seg som et belte nederst i magen og rundt i korsryggen. Bygger seg opp og varer i 15-20 sek. Kommer ca hvert kvarter. Håper det går mot fødsel og jeg får det overstått :)

Så morsomt å høre ønsker deg mye lykke fremover;)

Velkommen, fruktplukker og bkno×××××× :) godt nyttår til dere også! Godt å høre at du er tålmodig:) vet dere om der blir jente eller gutt?

Back
Topp