Hei:-)

Anin

Elsker forumet
Himmelbarn
Hei alle sammen:-) Jeg har en venninne som satt inn befruktet egg for 2 uker siden. Hun var på riksen i går for å ta blodprøve og få svar på om hun har blitt gravid. Hun fikk beskjed om at de skulle ringe for å gi resultatet. Ingen ringte og når hun ringte opp var alle gått hjem for helgen. Hun tok en digital test som viser positiv. Kan hormonene hun har fått eller annet virke på testen så den blir falsk positiv, eller er hun gravid???:-)

Hei alle sammen:) Jeg har en venninne som satt inn befruktet egg for 2 uker siden. Hun var på riksen i går for å ta blodprøve og få svar på om hun har blitt gravid. Hun fikk beskjed om at de skulle ringe for å gi resultatet. Ingen ringte og når hun ringte opp var alle gått hjem for helgen. Hun tok en digital test som viser positiv. Kan hormonene hun har fått eller annet virke på testen så den blir falsk positiv, eller er hun gravid???:)

14 dager etter innsett og positiv test betyr gravid :)

Da er hun nok gravid altså! :p Grattis! Eggløsningssprøyten (hvis hun tok det) burde være ute av systemet på testdato!
Til info må man ringe selv på riksen for å få svar på hcg prøve (etter kl.14 hvis man tar prøven før 9.30 samme dag), så er ingen feil at de ikke ringte. Står på info-arket man får også at man selv må ta kontakt;)

Hei alle sammen:-) Jeg har en venninne som satt inn befruktet egg for 2 uker siden. Hun var på riksen i går for å ta blodprøve og få svar på om hun har blitt gravid. Hun fikk beskjed om at de skulle ringe for å gi resultatet. Ingen ringte og når hun ringte opp var alle gått hjem for helgen. Hun tok en digital test som viser positiv. Kan hormonene hun har fått eller annet virke på testen så den blir falsk positiv, eller er hun gravid???:-)
Jeg svarte deg i en annen tråd:)

Back
Topp