Hei..

27.02.2013

Andre møte med forumet
Jeg mistet babyen min 1 august I uke 15... spontan aborterte..... sliter veldig med og snakke om dette . Spesielt med mannen min, andre som hat hatt det på samme måte? Har også fått skikkelig støv på hjernen og må ha luka av vaskemiddel I hus .....
 
Jeg mistet babyen min 1 august I uke 15... spontan aborterte..... sliter veldig med og snakke om dette . Spesielt med mannen min, andre som hat hatt det på samme måte? Har også fått skikkelig støv på hjernen og må ha luka av vaskemiddel I hus .....

Trist å høre... Sender deg en klem!
Jeg hadde en SA i uke 12.. Ikke noen god følelse. Ta tiden til hjelp, og prat her inne på forumet. Det hjelper.
 
Klem til deg. Det er en stor følelsmessig påkjenning å miste. Jeg begynte å spotte da jeg var 11+2. UL dagen etter viste tom fostersekk. Å miste drømmen og planene om babyen man forventer er fryktelig. Man må bare se framover...
 
Sender en stor klem ❤️
 
Det er nok viktig at du prøver å snakke med noen om det som er vanskelig så du ikke stenger alt inni deg. Mange klemmer
 
Takke for alle klemmer... prøver men så fort jeg snakker om det begynner jeg å grine å stenger meg inne eller så vasker jeg huset fra topp til bunn flere ganger om dagen. .
 
Uff, det var trist.
Jeg har også mistet tre ganger.

Du nå ta kontakt med legen som kan henvise deg på sykehuset slik at du får snakket med fagpersoner. Det er tydelig at du sliter veldig nå.

Mange klemmer
 
Var hos fastlegen I dag å fikk beskjed om å ta kontakt med psykiatrisk sykepleier
 
Huff sender deg en klem! Syntes det var grusomt å miste bare i 5 uke så kan ikke forestille meg hva du har gjennomgått :( jeg synes det er mye trøst i dette forumet, og fra erfaringer til andre
 
Back
Topp