Hei :)

Mimink

Elsker forumet
Hei alle desember jenter :)
Da er jeg endelig litt tilbake igjen. Har hatt noen slitsomme uker med mye kvalme og lite energi. Så bv har dessverre ikke blitt prioritert ;) Men nå er formen mye bedre og jeg gleder meg til å skravle med dere igjen :)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Godt å ha deg tilbake :) er formen litt bedre nå?

Så bra at formen er bedre :)
Jeg har hatt skikkelig kvalme hele døgnet i 3 uker nå - Håper det gir seg snart her også!! :confused:
Hadde du det lenge? Ga det seg gradvis, eller ble du plutselog bedre? :)

Velkommen tilbake. Har hatt det på samme viset selv. Endelig blitt litt lettere i kropp å sinn nå :)

Desember 2014

Bruker App

Hei alle desember jenter :)
Da er jeg endelig litt tilbake igjen. Har hatt noen slitsomme uker med mye kvalme og lite energi. Så bv har dessverre ikke blitt prioritert ;) Men nå er formen mye bedre og jeg gleder meg til å skravle med dere igjen :)

Godt å se deg igjen! :D Har lurt på hvor du ble av! Så godt å høre formen er bedre :)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️

Godt å se deg igjen :D

Jeg håper formen din er stigende :)
Har det skjedd noe spennende med magen siden sist? :) Eller generelt :D

Så bra at formen er bedre :)
Jeg har hatt skikkelig kvalme hele døgnet i 3 uker nå - Håper det gir seg snart her også!! :confused:
Hadde du det lenge? Ga det seg gradvis, eller ble du plutselog bedre? :)

Hos meg gav det seg gradvis. Noen dager nesten helt fin form og andre dager helt elendige. Har fortsatt dager jeg er uvel men energien er heldigvis tilbake :) Masse god bedring til deg og håper det gir seg snart <3

Velkommen tilbake :)

Hos meg gav det seg gradvis. Noen dager nesten helt fin form og andre dager helt elendige. Har fortsatt dager jeg er uvel men energien er heldigvis tilbake :) Masse god bedring til deg og håper det gir seg snart <3

Tusen takk for det :)

Godt å se deg igjen :D

Jeg håper formen din er stigende :)
Har det skjedd noe spennende med magen siden sist? :) Eller generelt :D

Takk :D Ja, jeg har faktisk fått en liten babykul :) Tenkte jeg skulle oppdatere mqgebildene inne på skjult forum snart!! Ser det er flere som har fått antydning til kul <3

Takk :D Ja, jeg har faktisk fått en liten babykul :) Tenkte jeg skulle oppdatere mqgebildene inne på skjult forum snart!! Ser det er flere som har fått antydning til kul <3

Ooh gleder meg :D

Back
Topp