Hei

Hope90

Pergo baby??
VIP
Hei snupper gamle og nye :)

Jeg lovet noen av dere å titte innom å si Hei når jeg følte meg klar,,,

Savner juni 2014 forumet masse selv om jeg bare fikk vært her i knappe 8 uker.

Håper det går bra med dere alle og at dere nyter svangerskapet deres!! Jeg har smyg tittet innom mellom jevne mellom rom da jeg fortsatt spår noen jenter her :)

Vil bare takke for alle de søte meldingene jeg har blitt møtt av mange dager etter jeg trakk meg stille tilbake, de ble veldig verdsatt<3

Kyss og klem fra stoltmor90

Håper det går bra med deg:) Ikke vurdert å komme tilbake da?

Hei :)
hyggelig å "se" deg igjen :)
Håper det går bra med deg :)
Her går det vettfall framover :)
Ble nysjerrig på den spåinga de :p
Klem til deg <3

Så hyggelig å "se" deg igjen :)

Håper det går bra med deg! :)

Håper alt går bra med deg, stor klem

Hei snuppa :)

Så koselig at du titter innom :D
Hvordan går det med deg?

Med meg og mine små prinser er alt bra <3

Alt er bra med meg :) Jeg har tatt en pause fra babymakng og har fokuset rettet mot trening. Jeg skal stille i min første fitness konkurranse i Franrike til sommeren og jeg gleder meg veldig :) etter det skal vi prøve igjen.

Har vært til utredning for alle abortene og alle prøvene som var litt problemtaiske er på magisk vis blitt bra igjen etter jeg begynte å trene :)

Alt er bra med meg :) Jeg har tatt en pause fra babymakng og har fokuset rettet mot trening. Jeg skal stille i min første fitness konkurranse i Franrike til sommeren og jeg gleder meg veldig :) etter det skal vi prøve igjen.

Har vært til utredning for alle abortene og alle prøvene som var litt problemtaiske er på magisk vis blitt bra igjen etter jeg begynte å trene :)[/quote
Lykke til!

Back
Topp