Hei :)

FrokenM

Forumet er livet
Februarlykke 2016
Hei!

Maria heter jeg :)

Gammelt medlem på Bv, har en datter på 5 , så har vært medlem i September forumet :)

Men nå vil jeg gjerne være med her?? :) Venter en liten spire rundt 8-10 oktober :) :)
 
Velkommen! Jeg har ventet og ventet på flere medlemmer her, som har testet positivt :) Vil skravle om alt og ingenting :p Jeg passerte ikm i går eller i dag, og ikke sett snurten av blødninger, så nå føler jeg meg liiitt tryggere på at det skal gå bra :)
 
Takk :) Ja her var det ikke mye liv ennå, men det kommer nok snart !! :) Passerer ikm om 2-3 dager. Så er så spent , men krysser alt jeg har for at spiren blir stor og sterk :) hi hi!

Tidlig ute på testingen du også? :)
 
Nå er jeg spent! Venter mensen i morgen, men kjenner ingen antydning til at den er på vei:confused: krysser alt jeg kan for positiv test i morgen:D
 
Hehe! Det klarte jeg ikke heller;) tok en på onsdag, men den var negativt... Men med jentene mine slo det heller ikke ut på testene før etter ikm:)
 
Har IKM på mandag og svaaaaak rosa strek på testen. Antar jeg blir klokere i morgen tidlig, når jeg tar en ny test ;-) Hadde SA i oktober, så denne er svært godt planlagt og vannvittig ønsket!

I følge FF har jeg termin 9.oktober, hvis frøet fester seg og BLIR VÆRENDE. Fingers crossed!! :-D
 
Back
Topp