Hei!

Fiona

Flørter med forumet
Har vært på november, men etter oul i dag flytter jeg inn hit med termin 3 desember. :)
Da venter vi enda en desember prinsesse, siden storesøster er født 16 desember 2010.

Jeg er forresten fra fredrikstad, fyller straks 30 og vært sammen med samboeren i 8 år. :)

Gratulerer og velkommen skal du være :)

Velkommen her :)

Velkommen hit:)

Har vært på november, men etter oul i dag flytter jeg inn hit med termin 3 desember. :)
Da venter vi enda en desember prinsesse, siden storesøster er født 16 desember 2010.

Jeg er forresten fra fredrikstad, fyller straks 30 og vært sammen med samboeren i 8 år. :)

Har hengt litt begge plasser, da min mens termin er 30 november! Skal på OUL neste fredag, så får vi ser hvor eg havner ;) var du på desember 2010 forumet? :)

Har hengt litt begge plasser, da min mens termin er 30 november! Skal på OUL neste fredag, så får vi ser hvor eg havner ;) var du på desember 2010 forumet? :)

Ja det var jeg... Var du?

Velkommen, har sett deg på novemberforumet :) ser du har samme termin som meg :D bare at jeg ikke har OUL før om 2 uker og 3 dager.. lenge :P men jeg hadde en UL i uke 14 da, så har jo fått en fin titt allerede ;)

Gratulerer og velkommen hit :)

Velkommen! Jeg venter også en prinsesse :-D Har termin 12 des.

Back
Topp