Hei ! :)

Jetten

Flørter med forumet
Så var vi her igjen! velger å være anonym nå til forumet blir lukket :)
Har en nydelig liten jente på snart tre år... Og en nydelig liten gutt på 6 mnd... Er stort sett alene med de da pappaen jobber mye.. Så prevensjon hadde jeg rett og slett utsatt på ubestemt tid. Fikk bestilt meg gyn time nå med innleggelse av spiral.. men det var for sent :)
er absolutt veldig glad.. visste ikke om vi skulle le eller gråte da de to strekene lyste mot oss, meN nå koser vi oss med tanken... Gruer meg mest til å snakke med sjefen når jeg kommer tilbake fra denne permisjonen i august !

Noen fler her med to/tre tette?? Det blir 1 år mellom de to siste...

Gratulerer ;)
Sitter med en på snart 7 mnder, en 5åring og har termin med nestemann 18feb.
Kommer nok til å bli travelt, men vi gleder oss masse :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Gratulere :-) jeg sitter her med 3 jenter på 7år, 5år & 4 mnd. Venter en liten i februar 2014. Minste er født 18 februar 2013:-)

Mom2three♡ venter liten spire feb2014

Velkommen hit...

Jau, blir 3 tette her også... Har en gutt som er født i november 12, så han er snart 7mnd... Og så har jeg og sambo ei jente som blir 2 år i juli... 14-15mnd mellom de to siste...

Jeg har også tre barn fra tidligere forhold... :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Velkommen :) her har jeg ei på ett år, så blir 20 mnd mellom dem :)

Har en nydelig liten jente på snart tre år... Og en nydelig liten gutt på 6 mnd... Er stort sett alene med de da pappaen jobber mye.. Så prevensjon hadde jeg rett og slett utsatt på ubestemt tid. Fikk bestilt meg gyn time nå med innleggelse av spiral.. men det var for sent :)
er absolutt veldig glad.. visste ikke om vi skulle le eller gråte da de to strekene lyste mot oss, meN nå koser vi oss med tanken... Gruer meg mest til å snakke med sjefen når jeg kommer tilbake fra denne permisjonen i august !

Gratulerer så mye:)

Termin 9.februar med første frøet:)

Gratulerer! :)
Vi får ikke to SÅ tette, men hun vi har nå er født i januar 2012, og neste er ventet i februar! :)

Velkommen vit. Vi har allerede skjult forum :)

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Back
Topp