• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

hei.

chriz

Gift med forumet
jeg har ikke vært noe særlig her inne da jeg bruker for det meste mobilen min. men først og fremst ønsker jeg dere alle til lykke med svangerskapet!!!

Jeg har nå vært på ordinær ul, å fått termin 13 september, på min egen bursdag!! Storesøstera er da født på mormora sin dag! så det er jo litt artig. Blir veldig spennende å se om ho kommer den dagen!

Jeg har 3 barn fra før, en gutt på snart 6 år og to jenter på 3,5 år og snart 2 år. =)
Jeg har da vært ekstremt dårlig i svangerskapet nå å ikke orket noe,derfor jeg for det meste har brukt mobilen.
så giftet vi oss for to uker siden, 13 april. Må si dagen var alle tiders! ellers så er vi på flyttefot.
Endelig etter 6 år skal vi flytte fra Østlandet å tilbake til Bergen=) men veldig trist å flytte fra alle vi er blitt kjent med her.

Jeg er forresten opprinnelig fra Ålesund å er 26 år=)

Heia på deg :)
Velkommen og gratulerer med nr 4 på vei :) morsomt med termin på bursdagen din. Har de andre kommet til termin?
Alltid litt ambivalent å flytte. Trist men samtidig spennende!

Første er født 22 dager før, nr 2 er født 23 min på overtid å lillemor er født 4 dager før termin. så her er det vel ganske fritt fram når ho kommer.

ja blir travelt med å flytte. men vi har ingen familie her ned. vi flyttet hit kun pga min mann sin jobb vi bor her. så no blir det godt å komme seg over til bergen hvor svigerfamilien bor!=) litt ok med barnepass i ny og ne. spes når man har 4 barn. å det passer jo veldig bra at han fikk jobb i bergen no rett før eldste begynner på skole.

Gratulerer med nr fire på vei :) og lykke til med flytting! Det er godt å ha familie i nærheten :)

Velkommen :) lykke til med dere skal og ikke minst svskapet gratulerer :)

Velkommen :)

Velkommen hit og velkommen tilbake til Bergen ;);) Synd du har vert mye dårlig, håper formen blir bedre etterhvert.
Gratulerer med nr 4 på vei :):)

jeg har ikke vært noe særlig her inne da jeg bruker for det meste mobilen min. men først og fremst ønsker jeg dere alle til lykke med svangerskapet!!!

Jeg har nå vært på ordinær ul, å fått termin 13 september, på min egen bursdag!! Storesøstera er da født på mormora sin dag! så det er jo litt artig. Blir veldig spennende å se om ho kommer den dagen!

Jeg har 3 barn fra før, en gutt på snart 6 år og to jenter på 3,5 år og snart 2 år. =)
Jeg har da vært ekstremt dårlig i svangerskapet nå å ikke orket noe,derfor jeg for det meste har brukt mobilen.
så giftet vi oss for to uker siden, 13 april. Må si dagen var alle tiders! ellers så er vi på flyttefot.
Endelig etter 6 år skal vi flytte fra Østlandet å tilbake til Bergen=) men veldig trist å flytte fra alle vi er blitt kjent med her.

Jeg er forresten opprinnelig fra Ålesund å er 26 år=)

Spennende :) er også fra sunnmøre, har 3 barn og er 26 :) Kjekt å sjå!!

Back
Topp