Hei!

Drømmejeger

Flørter med forumet
Har ca 7 positive tester nå og har funnet ut at ikke alle kan lyve.. :)
Får jeg være her hos dere? Foreløpig beregnet termin er 28/11, men ser ikke bort fra at den blir forandret litt, pga. en kjemisk graviditet forrige måned.
Jeg har en lang vei å gå før jeg kan juble så veldig over dette, siden jeg må ta morkakeprøve pga. en arvelig genfeil i uke 12. Først da får vi vite om fosteret er levedyktig utenfor magen. Men jeg har jo lyst til å glede meg så lenge jeg kan og kanskje går det bra også? :)

Gratulerer og velkommen :)
skjønner du har noen nervepirrende uker i vente, men i mellomtiden får du leve som at alt går bra og kose deg ;)

gratulerer og velkommen hit :) blir noen spennende uker i møte og ønsker deg masse lykke til :)

Takk for velkomster og lykkeønskninger. :) Veldig hyggelig å hilse på dere. :)

Gratulerer! Og velkommen!

Gratulerer og velkommen!

Tusen takk! :)

Gratulerer :D Bli gjerne med i den hemmelige facebook gruppa vår :) Der er vi blitt litt medlemmer men trenger fler :)
Takk for det. :) Vet ikke om jeg oppfyller kravene til å være med der ennå? Men jeg vil svært gjerne. :)

Takk for det. :) Vet ikke om jeg oppfyller kravene til å være med der ennå? Men jeg vil svært gjerne. :)
Så ikke at det var fb det var snakk om. :) Trodde det var den hemmelige gruppa her inne på forumet, jeg. :) Tror jeg holder meg her inne, iallefall til etter morkakeprøven. Men takk for tilbudet.

Takk for alle gratulasjoner. :) Hyggelig å se at vi begynner å bli fler som har termin i slutten av November.

Back
Topp