Hei :)

Myshelle

Elsker forumet
Driver dere med i dag da jenter? Rolig her inne i dag. Her har jeg vært hjemme mens samboeren og sønnen hand har vært å akt. Kjedelig med så lite energi..
Nå har vi spist middag og slapper bare av forann tvn egentlig :)

Her er det mye det samme...kjedelig. Ungene og mannen gikk ut for å ake etter frokost, etter anstrengelsen det var å kle ungene, måtte jeg ligge på sofaen 45 min før jeg orket å joine dem. Ungene har vært mye inn og ut med nabokids-veldig praktisk, da er de litt her og litt der og det krever lite;-D

Mannen var å trente noen timer, så da lagde jeg og kidsa pizza, som resten av familien spiser mens jeg nå ligger utmattet på sofaen og ser kometkameratene;-)

Kidsa skal gå skirenn i dyreparken i morgen, så jeg hååååper på litt mer energi slik at jeg kan klare å være med!

Her er det mye det samme...kjedelig. Ungene og mannen gikk ut for å ake etter frokost, etter anstrengelsen det var å kle ungene, måtte jeg ligge på sofaen 45 min før jeg orket å joine dem. Ungene har vært mye inn og ut med nabokids-veldig praktisk, da er de litt her og litt der og det krever lite;-D

Mannen var å trente noen timer, så da lagde jeg og kidsa pizza, som resten av familien spiser mens jeg nå ligger utmattet på sofaen og ser kometkameratene;-)

Kidsa skal gå skirenn i dyreparken i morgen, så jeg hååååper på litt mer energi slik at jeg kan klare å være med!
Hatt en litt lik dag vi to da. Får håpe formen din er litt bedre i morgen da, hadde jo vært gøy å få med seg det :)

Har sovet store deler av dagen. Yeeey for "nattevåk" hehe. Å nå sitter jeg her på klesrommet,å sorterer og bretter ett tonn med klær.

Tupperwareparty hjemme på ettermiddagen, og hele familien til bords på kvelden... Sliten!! Men veldig hyggelig da :D

roligdg hjemme i går, gubbe fikset det siste på badet, å så fikk vi elektriker på besøk, som monterte inn ei vifte der, så nå er badet klart til bruk igjen :) i dag søndag: søndagstur for å se hvordan sommerhuset vårt ser ut etter vinteren (sålangt), brenne båll og så skal snuppa få gå på ski igjen :D

Back
Topp