hei :)

• Trådstarter Trådstarter babymaker
  • Opprettet Opprettet
B

babymaker

Guest
ville bare gi en oppdatering fra meg. i morgen skal jeg og min kjære i bankmøtet :D vi kan snart begynne å flytte i leiligheten, noe som er så digg :) klarte idag å slette kontakt med ei venninne og som var mitt nyttårsløfte til meg. hun er ikke glad på våres vegne osv så da gidder ikke jeg være venn med henne. igår kjøpte min kjære en før bursdagsgave til meg :D da jeg har bursdag om 1 mnd :D legger ved bilde av den :)
idag er det 3 dager til jordmor time og ei uke til legetime på ny ang bekkenløsning :D
og det er 16 dager til ordinær ultralyd !
formen er det samme, men det er ikke noe å få gjort noe med så jeg får bare ta den videre med i svangerskapet :D bekkenløsning skal jeg endelig få behandling for snart, gleder meg :)

så junisnupper, hvordan er deres dager? :D

Vedlegg

• Min svangerskapsdagbok.jpg
    Min svangerskapsdagbok.jpg
    519,6 KB · Visninger: 30
Heisann. Det å kutte kontakt med venninner som ikke tilfører vennskapet noe godt er det beste du kan gjøre for deg selv. ;) oj så gøy gave da. Fornøyd selv?

Heisann. Det å kutte kontakt med venninner som ikke tilfører vennskapet noe godt er det beste du kan gjøre for deg selv. ;) oj så gøy gave da. Fornøyd selv?
jeg ble 10 kg lettere jeg :) ja, superfornøyd :D står så mye spennende i boken og ting jeg kan skrive inn så jeg ikke glemmer det :)

Koselig gave og smart nyttårsforsett:-) Kos deg masse med boka og leiligheta og hele tilværelsen:-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Så fin gave! Lurt å kutte venner som ikke vil deg vel, det blir bare negativ påvirkning. Tiden går nok fort nå, virker som det går slag i slag for deg. Lykke til :)

Koselig gave og smart nyttårsforsett:) Kos deg masse med boka og leiligheta og hele tilværelsen:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum
hihi takk :) jeg skal kose meg masse med boken og tilværelsen ja :D snart kommer ringene våres og :)

Så fin gave! Lurt å kutte venner som ikke vil deg vel, det blir bare negativ påvirkning. Tiden går nok fort nå, virker som det går slag i slag for deg. Lykke til :)
ikke sant :D jepp, bedre med få gode venner mener jeg :) jepp ! ting skjer hele tiden her og da går tiden fort :) snart er ringene våres på fingrene våres og :D

Back
Topp