Hei

Henhan

Betatt av forumet

Hei:)

Jeg hører egentlig til februar forumet, da jeg har termin den 4. februar! Men følger gjerne med litt her inne også, kanskje litt mer aktivitet på januar gruppen også?:)

Hei =) Ja, du er hjertelig velkommen til å henge inne hos oss også :)

Hei og velkommen hit. Jeg å har termin den 4 februar men holder meg her inne. Her inne er det mange hyggelige damer.

Hei og velkommen hit. Jeg å har termin den 4 februar men holder meg her inne. Her inne er det mange hyggelige damer.

Takk for velkomst, og koselig å se flere februar'ere her inne også :D

Velkommen inn hit skal du være. Jeg har termin 4. Januar, så akkurat 1 mnd før deg ;) hehe

Tittei! Jeg har termin 1. februar, men det er mye mer liv her inne, så da holder jeg meg hovedsaklig her=) Pluss at om jeg blir satt i gang så går jordmor etter den første terminen min som var 26. januar, ettersom det bare var en helg jeg kan ha blitt gravid og jeg er sikker på at termin skal være 26. januar.. Men jeg rekner etter 1. februar, for sist var jeg så fokusert på termindatoen at jeg gråt hver dag jeg våknet og skjønte at fødselen ikke hadde startet.. På den måten slipper jeg å gå så mange dager over, ettersom jeg uansett blir satt i gang 7 dager etter 1. februar ;)

Velkommen inn hit xsmile2

Back
Topp