hei

GledeSprederen

Gift med forumet
Septembermødre <3
hei damer.. tenkte jeg kunne presentere meg kan godt hende jeg havner inn hit i stedet for aug.. har termin 1 aug og er en dame på 25 blir 26 i aug faktisk =) har en liten sønn på snart 11 mnd så denne i magen var ikke helt planlagt så tidlig kan mann si hehe..

bor ikke langt fra haugesund og driver bondegård sammen med svigerfar til daglig.. men pga bekkenet har jeg måtte dessverre trekke meg litt mere tilbake..

er det noe dere lurer på så bare spør..

klem

Hei og velkommen hit! Blir to tette på deg da, de sier jo at så tette blir veldig knyttet til hverandre så det er jo bare positivt (selv om det nok er travelt i begynnelsen) Vet du hva det blir? Ønsker deg lykke til emoticon  

Jeg sjonglerer også mellom to forumer. Har termin 9. juli men skal ha planlagt KS 26. juni.. Vi har to gutter fra før, og nå kommer ei lita jente, blir helt nytt for ossemoticon

Velkommen til oss:-)

Velkommen til oss:-)

Hei hei :-D  Og velkommen!

Må jo meste sei at me prøve å til eit treff for oss i Haugesundsområdet (eller alle som vil ver med ). Så hiv deg gjerne på med oss om du har lyst :-D

Velkommen!!

Velkommen!!

Hei! Velkommen til oss! 
Så kjekt at du er fra Haugesundsområdet! Vi er en liten gjeng som skal ha treff snart, har du lyst til å bli med?

till skrev:
Hei og velkommen hit! Blir to tette på deg da, de sier jo at så tette blir veldig knyttet til hverandre så det er jo bare positivt (selv om det nok er travelt i begynnelsen) Vet du hva det blir? Ønsker deg lykke til emoticon  

Jeg sjonglerer også mellom to forumer. Har termin 9. juli men skal ha planlagt KS 26. juni.. Vi har to gutter fra før, og nå kommer ei lita jente, blir helt nytt for ossemoticon

vi anner ikke hva som kommer i år.. skal la mannen få fortelle meg hva det blir  i år og som i fjor.. gleder meg til og se ansiktet hans da han sier det.. =) godt og høre det ikke bare er meg som sjonglerer mellom to forum =)

mollee skrev:

Må jo meste sei at me prøve å til eit treff for oss i Haugesundsområdet (eller alle som vil ver med ). Så hiv deg gjerne på med oss om du har lyst :-D

si ifra når og hvor så skal jeg se om jeg får til og komme.. bare ikke finn en plass som tilsier jeg må bære guttungen og vogn så er det samma for meg hvor det er =)  er i fjøset på morgenen så tidligere en 11 passer ikke for meg..

Velkommen velkommen =)

GledeSprederen skrev:

mollee skrev:

si ifra når og hvor så skal jeg se om jeg får til og komme.. bare ikke finn en plass som tilsier jeg må bære guttungen og vogn så er det samma for meg hvor det er =)  er i fjøset på morgenen så tidligere en 11 passer ikke for meg..

Nei , før 11 passer nok dårligt for hver og en vil eg tro ;-) Men blir på formiddagen ser det ut til, sånn at vi som må hente barn i barnehager rekker det i rimelig tid :-)
Ligger egen Treff-tråd litt lenger ned på siden her.
Forrige gang møttes vi på MM oasen. Var kjempe koselig!
Kom gjerne med ønsker i tråden ;-) og håper du blir du ôgså

GledeSprederen skrev:

till skrev:

vi anner ikke hva som kommer i år.. skal la mannen få fortelle meg hva det blir  i år og som i fjor.. gleder meg til og se ansiktet hans da han sier det.. =) godt og høre det ikke bare er meg som sjonglerer mellom to forum =)

Å, fantastisk.. blir nok en god opplevelse for dere begge!

Back
Topp