bebi
Elsker forumet
jenta vår kom 25april,8dager over tiden.fødsel tok 7,5time,så gikk ganske fort.hadde bare 1-2min mellomrom mellom riene..au så vondt det var[:'(]klarte meg med kun lystgass,gla for det nå.fostervannet var heeelt brunt,så bra ho kom ut stakkar.jeg fødte på fødekrakk..tenker enda på år jeg skulle presse ho ut,det har lagt seg på hjernen ja,for det var ubeskrivelig.revnet heldivis ikke så mye selv om ho var stor(4000gr,53cm og 37rundt huet),et utvendig og litt innvendig.men fikk derimot en stor hermoride som takk for det,hehe...jaja..
vi kom hjem lørdag,og det går i ett.jeg sliter med å få sova når ho sover så er rimelig utslitt..sliter litt med amming å,så nå vurderer jeg å gå helt over på flaske..det var en stooor overgang å bli mamma,men til det positive selvsagt[:D]skriver litt er sånn kjapt for er ikke så ofte jeg har tid her..
Gratulerer til alle som har født nå[:D]endelig var det vår tur[;)]
vi kom hjem lørdag,og det går i ett.jeg sliter med å få sova når ho sover så er rimelig utslitt..sliter litt med amming å,så nå vurderer jeg å gå helt over på flaske..det var en stooor overgang å bli mamma,men til det positive selvsagt[:D]skriver litt er sånn kjapt for er ikke så ofte jeg har tid her..
Gratulerer til alle som har født nå[:D]endelig var det vår tur[;)]