Hei

mummimammatil2

Gammel bruker-nytt nick
Hei!

Eg vil berre presentere meg sjølv. Har tvillingjenter som er fødd 12.oktober.11. Skulle egentlig komt 6.desember. Så eg har vært litt på desemberforumet(mest facebook) men tenkte det kansje hadde vært kjekt og vært her inne og for og sjå på jevngamle babyar og dele erfaringer :-)

Jentene mine blir 6 mnd 12.april (korrigert 4 mnd) Når dei kom låg hu eina med pustehjelp i 5 døgn, mens hu andra klarte seg uten. Dei var 1695 g og 2140 g når dei kom. Me låg 4 veker på nyfødt post etter fødsel. Før fødselen hadde eg vært innlagt 4 veker på kvinneklinikken i bergen, for dei måtte stoppa fødsel i veke 28. Eine jenta mi hadde åpen ductus fram til kontroll i januar, då var den lukka :-) No er dei friske og raske og merkar ikkje så mykje på dei at dei er premature! Einaste dei kontrollerer forsatt er hodene, for begge to har forstørra sideventrikler i hjernen. Men det er innforbi normalen,men må følgast med på i tilfelle endringar.

Hei hei, og velkommen!

Dere har hatt en litt tøff start da, men det høres ut som det går bra nå :-)
Håper du har omsorg fra mange rundt deg-

Jeg hadde termin i september, men fikk lille 2.oktober. Han ble forløst ved hastekeisersnitt da jeg var i fødsel, men ingen av oss har fått noen mén og han er en meget tilfreds pode :-)

Har jentene dine fått noen tenner da?
Her har påsken dreid seg om tannbrudd med dertil mange bæsjebleier, røde kinn og litt vondt i gommene. Nå er to små skarpe brutt gjennom på 2 dager. Artig :-)

Satt han fast siden du måtte ha haste? Så bra at dåke har da fint no :-)

Ikkje nåken tenner her endå nei. Dei klør veldig og sikler mykje. Dei er jo "berre" 4 mnd hvis ein går utifra termin så me må nok venta litt til :-) 
Det er vel litt styr når det står på dette tanngreiene. Men tenker han er skjønn når han smiler no med to tenner :-D

Er da stor aktivitet her inne eller ? Har dåke og facebookgruppe? ER veldig glad i den som eg allerede er med i fra desember forumet. Litt enklare og væra på facebook :-)

Back
Topp