Hei :)

Rainbow87

Betatt av forumet
Spm ang testing! Tok test igår, med ettermiddagsurin! Veit det er best å teste med morgen men fikk et innfall og bare måtte teste ;) den ble jo negativ! Men forventer ikke mensen før til onsdag! Kan jeg fortsatt være gravid? ;/ har sånn oppblåst mage hver kveld :( og endel stikkinger!! Hva tror dere?

Mange som ikke tester før rundt ikm.. :) du får smøre deg med tolmodighet så lenge og lykke til:)

Jeg tok en test på en mandag som var negativ, ikm lørdag. Trodde ikke jeg var gravid da, men da mensen ikke kom lørdag tok jeg en test på morgenurin søndagen som var svaakt positiv. Så det kan godt være du er gravid! Håper spiren sitter :)

Får teste med morgentrim inorgen da, 3 dager før ikm! :)

Forrige gang testa jeg først positivt 5 dager etter ikm, så er  fortsatt håp jah! 

Fikk negativ idag! Negativ digital så da er det vell ikke håp siden den skal være 99,9% sikker. Venter ikm / mensen på onsdag, tror dere jeg testa for tidlig? Er så rar i magen :( er ikke ivrige prøvene, men har følt meg så gravid så derfor tester jeg sånn! Og hadde endel sex rett rundt el :/ uforsiktige ja! Ble så lett gravid sist!!

jeg testet også negativt på ettermiddagsurin, ( 2 dager før ikm)  men testet på nytt om morningen etter, da var den svak positiv, ventet to dager til dag var det positivt med 1-2 uker. 

Back
Topp