hei

sas

Andre møte med forumet
Long time no seen. Er det noen her fra det andre forumet som også er her litt. ?? Kan dere sende meg linken igjen på pm da jeg har mistet den.
Har ikke hatt tid å henge her så mye, men kommer sterkere tilbake nå..Både her og der og på generellt.

Jamie har blitt 15 mnd og ENDELIG sover han natten gjennom. Grunnen til at han aldri sov natten gjennom var pga trykk i ørene. Det var helt tett..Han har nå fått dren i begge ører:)
 Ellers har vi hatt våre utfodringer med vår andre sønn og utredninger der, min egen helse osv.
Men alt ser lysere ut nå.

ser at det er ganske dødt her og det er synd, men det er vel fordi de fleste som hang her went to the other side for å si det slik..


 
Kjekt å høre fra deg :)
 


LadyZ skrev:
Kjekt å høre fra deg :)


Sååå kjekt å se nicket ditt etter så långe tid. har ikke vært inne på BV på nesten et år! deiligt å være tilbake å "snoke" litt.....

kanskje vi får mer kontakt igjen da når vi blir gravide igjen med 2013 babyer :)

 
Så fint å høre fra deg igjen, og så bra at Jamie har fått hjelp.

Anna skal sannsynligvis også få dren i ørene, og jeg håper det vil gi henne bedre hørsel. Hadde Jamie nedsatt hørsel også? Eller merket dere det bare på søvnproblemer og uro? Lillejenta mi har forsinket språk som sannsynligvis skyldes dårlig hørsel, men heldigvis skravler hun mer og mer med tegn nå. :)

Hvordan går det med deg da? Husker at du hadde noen helseproblemer også.
 
Back
Topp