Hei :)

oblix

Forumet er livet
Da har jeg sneket litt her inne en ukes tid, så kanskje jeg skal titte fram litt

Fant ut for ca 14 dager siden at jeg var gravid igjen! har fra før av en gutt født i jan-10.
Men er enda litt uvirkelig hele graviditeten, men er nok litt forsvarsmekanisme og tenker jeg etter å ha hatt en SA og en MA før jeg fikk gullgutten min!

Satser på at jeg får bli her hos dere er 6 uker i morgen, og foreløbig termin 22 sept!

Lurte på en ting også når jeg først er i gang ;)

Dere som er på så utrolig tidlig UL, er det fordi legene deres har ul eller? Ønsker tildig selv, men regner med jeg ikke får før uke 12... Er så utrolig deilig å se det hjerte banke!!!!

vi har termin samme dag!!

Eg har lyst å be om å komme på tidlig ul også, regner med eg skal få det også, siden eg har hatt vondt i rygg og mage i en uke, pluss har blødd litt..
Hcg nivået er tilfredsstillende har eg forstått, så eg er vertfall fremdeles gravid ;)

Da forstår jeg at du får tidlig ja!!

Har vel ingen grunn her til å få for tidlig her!! Men har en god del gravide symptomer da, så satser på at det er positivt!!! Knall vonde pupper, Kvalm av sjokolade (buhuhu), oppblåst, kvalm deler av dagen, super luktesans, svimlinger og mer ;)

Jeg skal på tidlig om ei uke og det er fordi jeg har bestilt privat. Hadde en MA for ett åt siden og vil derfor se om det er liv. 

Gratulerer! Var på samme terminforum sist vi da, men da var jeg ikke så aktiv ;-)

Jubelong skrev:
Gratulerer! Var på samme terminforum sist vi da, men da var jeg ikke så aktiv ;-)

Mulig det  Hadde du kanskje et annet nick da kanskje? Husker i hverfall ikke det du har no 

Back
Topp