Hei!

ingrid83

Forelsket i forumet
Jeg henger med på dere om det er greit! Er gravid med termin 28.07.2012, så hører jo i grunnen hjemme her. Hvis terminen min blir mye korrigert på UL, så kan det være at jeg skifter over til august.

Har også hengt en del på september09 i gamle dager, selv om Julie først kom 8 oktober 2009.

Formen er dårlig. Er 70 prosent sykemeldt pga kvalme. Og synes i grunnen den kvalmen snart kan gi seg!

Det ble en kort introduksjon fra meg!

Heisann :-) Velkommen inn hit. Håper kvalmen din behynner å gi seg etterhvert nå framover...

**AM** skrev:
Heisann :-) Velkommen inn hit. Håper kvalmen din behynner å gi seg etterhvert nå framover...

Takk - det håper jeg også! Virkelig slitsom når man har en aktiv to åring i hus!

Heisann skjønner hvordan du har det, min blir to nå om to uker, har og vert mye dårlig, heldigvis over det verste av kvalme, så nå er det verst med bekken og litt svimmel og slakk... Håper det går over hos deg og snart så du og kan nyte graviditete. Snart:) gratulerer og velkommen hit skal du være:)

nemoen skrev:
Heisann skjønner hvordan du har det, min blir to nå om to uker, har og vert mye dårlig, heldigvis over det verste av kvalme, så nå er det verst med bekken og litt svimmel og slakk... Håper det går over hos deg og snart så du og kan nyte graviditete. Snart:) gratulerer og velkommen hit skal du være:)

Takk for velkomst!

Så kjedelig at du har begynt å slite med bekkent allerede. Det gruer jeg meg til, for det plagde meg mye i siste trimester. Denne gangen har jeg allerede vært hos en manuelterapeut for å få styrkeprogramm, som jeg merker at hjelper! Men den siste uken har jeg skulket unna for det har vært sykdom hos meg og lilletrollet.

Gleder meg til UL - da blir det liksom mer reelt at det bor en liten baby i magen min igjen!

Velkommen velkommen :D Har termin 24. juli her. Brått sees vi kanskje på august forumet ;)

Velkommen =) er selv sykemeldt 80% pga kvalme, men den er på veg bort nå,tror jeg hehe =)

Velkommen hit, håper kvalmen går over snart :)

Velkommen til oss :)

Velkommen. :)
E sjøl sykemeldt 100% pga bekken og magesmerta.. 

Hei og velkommen hit :D

Tina_81 skrev:
Velkommen velkommen :D Har termin 24. juli her. Brått sees vi kanskje på august forumet ;)

Hehe. Fint det er flere av oss som forventer litt overtid. Hver gang jeg sier det til noen at det er nok en augustbaby får jeg strengt beskjed om at "Man skal aldri si aldri, plutselig kommer de to uker før termin..."

hope<3 skrev:
Velkommen =) er selv sykemeldt 80% pga kvalme, men den er på veg bort nå,tror jeg hehe =)

Jeg håper for din del av den snart er på vei. Ja, og for min del. Hadde vært deilig om den bare forsvant over natten!

Mialille skrev:
Velkommen. :)
E sjøl sykemeldt 100% pga bekken og magesmerta.. 

Så kjedelig å få bekkensmerter allerede. Ønsker deg riktig god bedring!

Back
Topp