hei

ElinR

Betatt av forumet
yeah! her er siden jo:)))) åssen skal vi gjøre dette da? noen som vil lage en slags liste?? :)
 
skal vi regne dagen i dag som startdato eller er d flertall for mandag kanskje??
min startvekt tar JEG fra i dag, 76,2 :-) ikke veid meg siden lillejulaften og gått ned 0,6 kg :)

jeg er forresten 1,80 høy og vil ned til ca 68-70 kg:-)
 
Jeg er 160 høy og veier 57... skal ned til ca 52. så 5 kg da Også skal jeg stramme opp mage og lår etter fødsel

Jeg bruker Jillian sine treningsvideoer og er superfornøyd!
 
Hurra!! :D Jeg har egentlig hatt veiedag på onsdager, men kan endre på det om vi skal ha en felles veiedag?? Jeg er 164 cm høy, veier 63 kg. Skal ned til 56 ca, pluss stramme opp mage, rompe og lår etter to fødsler.
 


ElinR skrev:
yeah! her er siden jo:)))) åssen skal vi gjøre dette da? noen som vil lage en slags liste?? :)



Skal vi ha en liste øverst da, hvor en person oppdaterer hver veiedag? Da må jo isåfall alle sende sin nye vekt til den som oppdaterer lista. Hehe. Jeg har aldri gjort slik før, så jeg er kanskje ikke den rette til å svare men.. ;)
 
Hei!
Jeg har laget en tråd for oss hvor alle kan lage seg et eget oppdateringsinnlegg.
De som vil kan jo sende vekt til meg hver mandag, så kan jeg lage en liten oppdateringsliste over alle i hovedinnlegget på den tråden? 

Send gjerne tanker om hvordan den listen skal være.. Ny vekt og nedgang/oppgang, bare hvor mye opp/ned, eller noe sånn.. Hva vil dere ha?:)
 
Akurat det jeg trenger for motivasjon. Herlig jenter! :) har skrevet meg inn på Julie's oppdateringstråd.
 
Back
Topp