Hei!

Anette2små

Andre møte med forumet
Har fulgt med her litt den siste tiden, men synes det er så utrolig lite folk på dette terminforumet?? Er det ikke sånn at så mange føder i sommerhalvåret da? Hmmm!

Jeg fikk ei jente 27 august, og har en sønn født februar 2007 fra før :)

Dette terminforumet har ikke fult ut overlevd omleggingene her på BV, men de fleste er med i en facebookgruppe hvor det er mye mer aktivitet.

Veldig kjedelig at det ble sånn :/

Forresten veldig koselig at du sier hei :D

Jeg henger her inne fordi jeg hadde termin 22. august, knøttet ville til gjengjeld ikke ut og lot vente på seg til 2. september ;)

Åå :/

Veit du hva navnet på den gruppa er da?

Det er en lukket gruppe så den kan ikke søkes opp, vet ikke helt hvem som kan legge deg til, men kanskje Fuglen hvis hun fremdeles ser innom her, du kan prøve å sende henne en pm.

... eller så kan du bare fortsette å bli her og hjelpe oss å opprettholde aktiviteten!!! Jeg er SÅ lei av at alle som titter innom her får beskjed om å dra til facebookgruppa istedet. Ikke rart det blir lite aktivitet her, når vi sender alle dit! 

Som overasket nevner, så forsvant veldig mange da BV drev omlegginger og dessverre hadde de ikke vett til å komme tilbake... :-P Men ikke stikk da, bli her hos oss! Vi blir VELDIG glade for å ha deg her :-D

For all del er enig med Papillon om at du må bli her altså :)

Papillon, jeg mente ikke å sende henne til facebookgruppa, men er jo litt rart å ikke nevne den når hun spørr om det ikke er få her inne. Selv foretrekker jeg jo BV :)

Nå er BV blitt strenge på rekruttering til FB. På de nye termin-forumene er det melding om at de som får folk over på FB blir kastet ut av BV. Bra tiltak  

Det var da et godt tiltak :)
Nå har jeg også slettet det ene innlegget mitt så det ikke missforstås ;)

etter all acionen på fb gruppa tror jeg heller at jeg skal tilbringe mer tid her..

Kaffekjærringa skrev:
etter all acionen på fb gruppa tror jeg heller at jeg skal tilbringe mer tid her..

Det var koselig!

Blir litt nysgjerrig, for jeg er ikke på Facebook. Er det leie diskusjoner som er problemet?

grupperinger og krangling/skitkastting og uenigheter om reglene på forumet. er ikke innblandet i dette men stemninga gjør at man ikke har lyst å være der så mye lenger..

Hei, og velkommen hit :)
Jeg er også på facebook-gruppa, men syns det blir lite babysnakk og masse kverulering om ingenting. Skal prøve å stikke innom her litt oftere.

Hei. JEg var en av dem som stakk over til FB, men etter kort tid meldte jeg meg ut av gruppa igjen. Var ikke noe hyggelig der, koseligere her. Også var det her jeg hadde blitt kjent med nickene, så det var heller ikke lett å få med seg hvem som var hvem.

Grunnen til at jeg har vært så lite aktiv er pga pc`n. Jeg sitter mye med lille på fanget, og da er det enklere å la pcen være vekk. Men nå som han liker mer å ligge på gulvet kan jeg titte innom her oftere.

Håper vi ser deg også oftere, Anette2små

Lucmam+Vic skrev:
Hei. JEg var en av dem som stakk over til FB, men etter kort tid meldte jeg meg ut av gruppa igjen. Var ikke noe hyggelig der, koseligere her. Også var det her jeg hadde blitt kjent med nickene, så det var heller ikke lett å få med seg hvem som var hvem.

Grunnen til at jeg har vært så lite aktiv er pga pc`n. Jeg sitter mye med lille på fanget, og da er det enklere å la pcen være vekk. Men nå som han liker mer å ligge på gulvet kan jeg titte innom her oftere.

Jeg antar at Annette2små også forsvant til facegruppa. Hun har i alle fall ikke vært aktiv her siden før jul... 

Papillon skrev:

Lucmam+Vic skrev:

Jeg antar at Annette2små også forsvant til facegruppa. Hun har i alle fall ikke vært aktiv her siden før jul... 

Akkurat... Jaja, desto større grunn til ¨å være mer aktiv her inne da, for her er det jo god stemning. Man blir faktisk lagt merke til her!

Back
Topp