hei!

Badeand1984

Flørter med forumet
Jeg er gravid folkens! Positiv test i dag! 5 dager over IKM :)

Gratulerer. :D

Gratulere så masse å velkommen hit :D

Velkommen skal du være :) 

Gratulerer

Gratulerer :):)

Gratulerer! Og velkommen :)

Gratulerer så masse! :)

Gratulerer!

Takk takk alle sammen! Så rart å tenke på at jeg skal bli mamma! Litt nervøs! Alt er jo så nytt! Wææææ!! :D 

Selv om det er tidlig har jeg tenkt på navn. Vet jo self. ikke hvilket kjønn enda. Trenger andres meninger. Blir det jente vil jeg oppkalle henne etter min mor (Heidi) som døde av kreft da jeg var tenåring. Blir det gutt er jeg enda mer usikker... Alternativene er:

Hvilket navn liker dere best? 

Jente:

Heidi Olea
Heidi Amalie
Heidi Aurora
Heidi Cornelia

Gutt:

Markus
Johannes
Matteus

Bortsett fra Matteus, må jeg si at du har utrolig god navnesmak!!

Eeeelsker Olea, det er nr 1 av alternativene dine, men de andre er veldig fine de og. Dessverre har jeg dårlige erfaringer med mange forskjellige Markuser (er lærer), så Johannes er nok favoritten av guttenavnene.

Her får vi en Elvine Marie dersom det er jente, det har vært bestemt siden før jeg ble gravid første gang. Gutt...?? Har ingen anelse...

Tusen takk :) Tror jeg holder en knapp på Heidi Olea, mens samboer liker Heidi Amalie :) Vi må jo bli enige. Av guttnavnene liker jeg Johannes best, mens samboer er litt usikker. Vanskelig dette med navnvalg! 

Gratulerer, og velkommen 

Jeg syns Heidi Olea og Johannes er de fineste emoticon

Gratulerer så masse :)

gratulerer med spire :D

Gratulerer og velkommenemoticon

Gratulerer så masse med positiv test!! Velkommen hit :)

Likte også Olea, har tenkt på det navnet selv hvis det blir jente. I alle fall en eller annet form for Ole da jeg ønsker å kalle opp jenta mi etter kjære slektninger..
Men vi har ikke kommet så langt som til navn enda da, er ikke vits å nevne det heller før vi vet kjønnet. Og det er også for tidlig for mannen, da det enda er leeenge til ungen kommer :p

Back
Topp