Hei :)

LittleMonkii

Forumet er livet
Hei jenter!
Jeg har tilhørt mai12, men etter dagens tidlige ul viste det seg at jeg kun er 7,5uker på vei og har termin 23.Juni - sankthansaften.

Har ei jente som fylte 2år på torsdag som ble født med gastroschise, men som er i storform :) Gleder meg til å bli kjent med dere, og håper alt går bra med dere alle :)

Hei og hjertlig velkommen inn hit. Kjedelig å bli satt tilbake da, men det hørtes jo ut som om alt ellers var bra med huleboeren? :) Ble du satt mye tilbake?

Selv er jeg litt over 9 uker nå, og har en gutt fra før som blir 2 år i januar :) Er det forresten større sjangse for at din neste også blir født med gastrochise?

velkommen hit til oss

vi er ganske mange her nå,og det er plass til flere.
Hvor langt trodde du at du var på vei?

Hei hei, og hjertelig velkommen inn hit=) Vi har termin samme dag vi da, i følge min egen syklus iallefall. Jeg har en liten gutt på snart 2,5 år. Tror vi er mange 2 gangs her inne=)
Håper du får et fint svangerskap videre, blir koselig å dele reisen fremover=)

Velkommen:-) Eg har ei datter på 2,5 år fra før:-)

Takk :)

Ifølge mensberegning var jeg 11uker, men jeg regnet med å bli satt tilbake i uker, så det var veldig forventet :)

Huleboeren så fin ut, eller.. Den så ut som en skrukke, for det er jo det den er foreløpig, men hjertet banket så fint :) UL-legen ville gjerne se meg igjen 12desember for da vil jeg være 12uker. Han hadde opplevd gastroschisebarn 2ganger i løpet av hans karriere som startet i 1983, så han ville gjerne ha meg dit igjen og sendte med det samme henvisning til fosterdiagnostikk +noe jeg ikke husker navnet på ved rikshospitalet og ullevaall. 
Det skal ikke være større sjanse for å få det igjen, men det blir ekstra kontroller pga forrige svangerskap og den lange sykehushistorien :)
Tenker og håper at alt er i sin skjønneste orden :)

Heisann! Jeg kom også hit fra mai-12 for noen uker siden. Det var bra at det så fint ut foreløbig, krysser fingrene for at det går bra:) Velkommen til oss :)

Back
Topp