Hei!

LadyInDesguise

Forelsket i forumet
Jeg gjemmer meg under dette nicket en stund og forblir hemmelighetsfull også for dere, hehehe!
Men jeg er en kjenning, og jeg kommer helt sikkert til å avsløre meg etterhvert. Men men! Vi får se hvor lenge det varer 
Vi har bestemt oss for å prøve å bli gravide igjen, slik at store-lille blir får småsøsken med relativt tett mellomrom.
Så da sniker jeg litt her, på før svangerskap og på evt. terminforum etterhvert 
Avslører meg kanskje på HF når jeg får pos. test.

Hepp!
 
Masse lykke til! Det blir en spennende tid for dere. Jeg er ganske sikker på at jeg vet hvem du er (den magefølelsen, vet du ;).
 
Jeg er nysgjerrig! Har null snøring akkurat nå, hehe :)
 


Escuro skrev:
Jeg er nysgjerrig! Har null snøring akkurat nå, hehe :)


sign :-D
 
Åååhhh gud eg er altfor snyskjerrig til dette! Håper du snart avslører deg! hihi
Uansett, så koselig at dere skal prøve på en til! Gratulerer så mye med valget! Håper det ikke tar lange stunden før dere sitter med en positiv test :) Masse lykke til!
 


CrazyBeautiful skrev:
Masse lykke til! Det blir en spennende tid for dere. Jeg er ganske sikker på at jeg vet hvem du er (den magefølelsen, vet du ;).


Hadde jo vært gøy å se hvem du tror jeg er, så gjett i vei! 
 


LadyInDesguise skrev:


CrazyBeautiful skrev:
Masse lykke til! Det blir en spennende tid for dere. Jeg er ganske sikker på at jeg vet hvem du er (den magefølelsen, vet du ;).


Hadde jo vært gøy å se hvem du tror jeg er, så gjett i vei! 


Jeg har sendt deg PM. Hvis jeg tar feil, må jeg nok snakke med min indre stemme.
 
Jeg trooooor også jeg kanskje vet hvem det kan være :D hihi.. 
men kan du ikke avsløre deg på hf? :D hehe.. ellers kan jeg sende deg en pm :D 
 
blei jeg nysgjerrig :P :D
 
truuur forresten kanskje jeg har en liten følelse av hvem du er :P
 
Dere kan jo lage en gjettetråd på hf så har jeg det litt gøy med gjettingen deres til jeg velger å avsløre meg  hihihihiiii
 
Nysgjerrig på hvem som gjemmer seg bak nicket

Et par nick jeg tipper det kan være
 
Jeg hadde rett. YEY til meg!

Njaei, fra spøk til alvor, jeg gleder meg til å følge med deg og være en del av heiagjengen.
 
Aaaaaaltså.... Bare for å si det sånn....

ER DETTE VELKOMSTEN JEG FÅR NÅR JEG KOMMER TILBAKE???

Skikkelig dårlig altså, moohahahah!!!!!!

Håper dere får en positiv test snart!! :) :) 
 


Trone skrev:
Aaaaaaltså.... Bare for å si det sånn....

ER DETTE VELKOMSTEN JEG FÅR NÅR JEG KOMMER TILBAKE???

Skikkelig dårlig altså, moohahahah!!!!!!

Håper dere får en positiv test snart!! :) :) 




Er så lenge til IKM at jeg døøøør på meg!
 
Gjettetråd laget på HF :)
 
Back
Topp