HEI :)

Cicci79

Glad i forumet
Jeg er ny her inne. Lurer om det er noen fra Tønsberg her inne som vet hvor man får kjøpt klær for gravide?

Velkommen inn hit :)
Er ikke fra Tønsberg så kan desverre ikke hjelpe deg med hvor du kan få tak i mamma klær.

Velkommen! :)

Er ikke fra Tønsberg, men har familie i nærheten. De har vel H&M på Farmandstredet? Der har de jo litt mamma-klær.

Takk :)
Nei, tror ikke dem har :( Hadde ihvert fall ikke sist jeg var gravid. Da var det bare Lindex som hadde og dem har visst slutta med det! Men skal ta meg en runde i helgen. Må jo finnes et sted i byen synes jeg. Trenger virkelig bukser nå, vanlig bukser begynner å bli alt for trange allrede!

Hei:) er ikke fra tønsberg, men bestilte meg nettopp litt gravidklær fra H&M.no

Cicci79 skrev:
Takk :)
Nei, tror ikke dem har :( Hadde ihvert fall ikke sist jeg var gravid. Da var det bare Lindex som hadde og dem har visst slutta med det! Men skal ta meg en runde i helgen. Må jo finnes et sted i byen synes jeg. Trenger virkelig bukser nå, vanlig bukser begynner å bli alt for trange allrede!

http://www.norway.com/directories/d_company.asp?lang=47&id=9003 det skal være h&m der altså. :-)

Formulerte meg litt feil. Ja, vi har HM :) Det jeg mente er at jeg tror ikke at dem har gravidklær der. Men skal dra å se imorgen kan jo hende at dem har begynt med det nå :)

Jeg er fra Tønsberg!
 De selger noe gravidklær på Meg og Magen, men tror dessverre det er opphørssalg pågående.. De fleste kjeder (inkl. H&M) har sluttet med mammaklær her, så jeg anbefaler å reise til Sjøsiden i Horten.

Hei! Ja, jeg var innom Meg og magen men der var det ikke mye igjen og det som var igjen var før stort. Så jeg dro til Horten og fikk kjøpt meg noen bukser :) Dårlig at det ikke finnes her i Tønsberg!

Back
Topp