T Tine09 Forelsket i forumet 25 Aug 2011 #1 Har vært inne her og sniklest litt en stund allerede så nå bør jeg vel si hei!!! Jeg venter nå andremann, har en gutt på snart to fra før. Gruer og gleder meg masse til å bli tobarnsmor!!! Gleder meg til å bli bedre kjent med dere!!
Har vært inne her og sniklest litt en stund allerede så nå bør jeg vel si hei!!! Jeg venter nå andremann, har en gutt på snart to fra før. Gruer og gleder meg masse til å bli tobarnsmor!!! Gleder meg til å bli bedre kjent med dere!!
T Tine09 Forelsket i forumet 25 Aug 2011 #4 Takk!! Koselig med noen kjente "fjes" fra FS!! (var ikke kjempeaktiv selv da...)
Spirrevip Elsker forumet 26 Aug 2011 #16 Gratulerer så mye å velkommen hit. Jeg gru/gleder meg også til å bli tobarns mor, får håpe det går overraskende bra :)
Gratulerer så mye å velkommen hit. Jeg gru/gleder meg også til å bli tobarns mor, får håpe det går overraskende bra :)
T Tine09 Forelsket i forumet 26 Aug 2011 #17 Tusen takk for en så koselig velkomst!! Og gratulerer til alle dere andre også som har termin i april!!
Tusen takk for en så koselig velkomst!! Og gratulerer til alle dere andre også som har termin i april!!
Raskatte Elsker forumet 26 Aug 2011 #19 Gratulerer med spiren ,håper du får et godt svangerskap og gleder meg til å bli bedre kjent med deg gjennom disse månedene:-)
Gratulerer med spiren ,håper du får et godt svangerskap og gleder meg til å bli bedre kjent med deg gjennom disse månedene:-)