I Idasmamma Betatt av forumet 20 Aug 2011 #2 Haha trykker før jeg er ferdi:) Jeg er mammateida,orket ikke den metervis lange signaturen min...så jeg tok i bruk min andre epost og laga meg ny profil:)
Haha trykker før jeg er ferdi:) Jeg er mammateida,orket ikke den metervis lange signaturen min...så jeg tok i bruk min andre epost og laga meg ny profil:)
*Wilma* Håpefull :) 21 Aug 2011 #3 Heihei! Det er ikke så enkelt med data alltid ;) Hehe, var livredd for at jeg også skulle få slik lang signatur når jeg ordna tickers igår, men tror det gikk bra :) (Liker ikke de store smileyene her, så jeg lager sånne vanlige, kjedelige istedet!)
Heihei! Det er ikke så enkelt med data alltid ;) Hehe, var livredd for at jeg også skulle få slik lang signatur når jeg ordna tickers igår, men tror det gikk bra :) (Liker ikke de store smileyene her, så jeg lager sånne vanlige, kjedelige istedet!)
MissDolly Glad i forumet Oktoberskatter 2014 21 Aug 2011 #4 Haha, nå tenkte jeg faktisk at "Oi, nå har vi jo 2 stk som er mamma'n til Ida! ;P
I Idasmamma Betatt av forumet 21 Aug 2011 #5 Hehe....no blir det ikke laga no signatur på meg ei stund:)
HvitSnø Elsker forumet 21 Aug 2011 #6 Smart tror jeg ;) Tok jo årevis å lese tråder du har svart i ;) Velkommen tilbake :)