Hei!

*Idapjus*

Forelsket i forumet
Henger ikke her mest om dagen..

Men nå trenger jeg deres tanker å bønner og alt som kan fåes.

Lille Leon-Aleksander ligger dag to på sykehuset. Og det ser ut til at vi skal bo der i flere uker.. En kraftig mulig kyssesyken har kommet over han. Men det er ikke sikkert. OG en mulig opperasjon skal kanskje gjennomføres da mandlene pluttselig har begynt å vokse mye fortere enn kroppen ellers..

Vi trenger deres tanker og støtte i denne tunge tiden da ingen forstår hva som skjer med den lillle gutten vår som knekker sammen av vonder i kroppen time etter time, dag 4 med disse vondene.. Håper vi får svaret i morgen, og at det er kyssesyken. Da vet vi i hvertfall hva det er. hvis ikke aner ikke sykehuset hva som skjer med lille gutten min.. :(

Håper dere alle har det bra elllers!

Å nei!!! Stakkar lille :'( Håper de finner fort ut av det, dvs håper de allerede HAR funnet ut av det nå. Krysser alt som krysses kan, håper han blir fort-fort frisk og rask og at det ikke er noe alvorlig noe..

*klem*

Uff da, det hørtes ikke mye greit ut :( Håper virkelig at de snart finner ut av det og at han blir FORT frisk igjen!!!

åneei :( så fært! sender masse tanker og god bedrings klemmer deres vei :) håper virkelig han blir fort frisk igjen...

Trone skrev:
Masse lykke til og kjempemasse god bedring til LA!!!!

emoticon masse god bedring!

Uff, det er så fælt når de er syke! Og enda værre er det jo å ikke vite hva det er og hva man kan gjøre med det.

Masse god bedring! Håper han kommer seg raskt og blir frisk som en fisk igjen!

Masse god bedring! håper de har funnet ut a hva det er!

sender over mange bli-frisk tanker!

dette var vond lesing!
er så grusomt vondt i mamma-hjertet når de små hjelpeløse er så sjuke og det er ingenting en kan gjøre for de..

sende mange gode klemmer din vegemoticon

Krysser fingrene for at det går bra!! Håper legene finner ut hva som feiler gutten din.
God bedring :-)

Uff, det kan ikke føles så godt for liten eller stor. emoticon Det verste er jo på en måte å ikke vite fra eller til, så jeg håper at dere har fått et svar nå eller at det skjer snart. Kjempemasse god bedring til Leon-Aleksander!

CrazyBeautiful skrev:
Uff, det kan ikke føles så godt for liten eller stor. emoticon Det verste er jo på en måte å ikke vite fra eller til, så jeg håper at dere har fått et svar nå eller at det skjer snart. Kjempemasse god bedring til Leon-Aleksander!

HvitSnø skrev:
Uff da, det hørtes ikke mye greit ut :( Håper virkelig at de snart finner ut av det og at han blir FORT frisk igjen!!!

Tenker på dere!---håper det går bedre med gutten din!

innbiller meg jeg må skrive for å se......?

Back
Topp