Hei!

Musa

Andre møte med forumet
Testet positivt i morges, og da er det en sjanse for at jeg havner her hos dere. Testen sa "Gravid 3+" og er da minimum 5 uker på vei. Lurer da på om det er fem uker fra unnfangelsen eller fem uker fra siste mens? Jeg husker ikke når jeg hadde mens forrige gang. Trodde den kom forrige uke, men da hadde jeg bare rødlig utflod i under et døgn. Bestemte meg da for å ta en test hvis jeg ikke fikk mensen ila helga..

Har ei datter fra før på 20 mnd. Jobber, men blir student til høsten og et skrantende forhold. Så jeg er veldig usikker på denne graviditeten..

5 uker siden mensen, mest sannsynelig, siden det regnes utifra siste menstrasjon. Men jeg skal ikke si det helt sikkert da, siden du ikke veit når du hadde mensen sist selv en gang :)

Jeg er heller ikke hundre prosent sikker, enten den 8 eller den 15. Finner vel ut i morgen.
Hvordan usikker? Om du ønsker å beholde?

Eldorado skrev:
5 uker siden mensen, mest sannsynelig, siden det regnes utifra siste menstrasjon. Men jeg skal ikke si det helt sikkert da, siden du ikke veit når du hadde mensen sist selv en gang :)

Jeg er heller ikke hundre prosent sikker, enten den 8 eller den 15. Finner vel ut i morgen.
Hvordan usikker? Om du ønsker å beholde?

Okei, takk for svar :) Da spørs det om jeg hører til på februar istedet :p

Ja, usikker på om vi vil beholde. Det er ikke planlagt, og måtte skjedd ved at angrepillen svikta :p Sambo er arbeidsledig og jeg har en liten stilling som jeg slutter i til høsten for å begynne å studere i en annen by. Da blir det to timer pendling hver dag, fire dager i uken :p
Forholdet til sambo og meg er heller ikke bra nå, faktisk så skal jeg på NAV på onsdag for å høre om hvilke stønader jeg kan få og evt hvor mye hvis det blir sånn at vi går fra hverandre.

Det ironiske er jo da at jeg alltid har "sett for meg" at vi skulle få barn igjen på nyåret 2012 :p Og det har jeg også sagt til sambo flere ganger, men vi begge vet at det passer liksom ikke nå. Så det er en undelig følelse jeg har inne i meg nå. Jeg vil, men er så usikker på om jeg/vi klarer det :p

Back
Topp