hei

mellissa

Gift med forumet
jeg har ikke vært innpå på leenge, men jeg har kontakt med fra fra bv og det har kommet for mine ører at noen tror jeg er innpå her med ett annet nick som heter prinsessmom.... ingen har ikke nevnt navn eller noe, men bare fortalte at det hadde vært et topic på facebooksiden. det er jeg altså ikke... det sårer meg veldig og jeg syns det rett og slett er ekkelt at noen mistenker meg for å være innpå bv under forkledning kun fordi jeg ikke er aktiv lengre :( det må da vell være lov å ikke være aktiv på ett forum uten at folk skal beskylde deg for å gå "undercover". hadde jeg villet vært aktiv hadde jeg vært aktiv som meg selv... det skremmer meg og at folk tror jeg er i stand til å dikte opp barn for å være anonym. jeg er en helt vanlig jente med et barn på 7 måneder som var aktiv her inne før, men ikke nå lengre.... større sak enn det er det ikke.

Var vel ikke akkurat en egen Mellissa tråd, sånn at du ikke innbiller deg det;-) 
Så det såret deg ja? huffda, sikkert mange som tok seg en øl i november som ble såret av din kommentar inne på November 2010 her i vinter også...

Ikke spill vondbråten..

Lykke til videre!

.

.

.....se

.

.

Herregud, må da kunne gå ann og tenke den tanken uten at du tar det så på vei eller?? Kjære vene sier jeg bare!!

Du vet jo selv hvor mye dritt det har vært her inne med troll og alt, som for alt vi vet kunne det jo vært deg?? Eller hvem so helst annen som har sletta seg??

Hvorfor forsvare seg så fælt når man ikke har gjort NOE?

Jeg tror det er blitt blåst opp når du har fått fortalt dette.. Vi laga liksom ikke en tråd om deg da vettu.. det gidder vi ikke..
Kunne virkelig vært hvem som helst det der.... 

..

hvis det brukes litt MINDRE tid på å lure på hva andre skriver om en, og litt MER tid på å gjøre opp for seg -SÅ blir dette kanon!!

du tenker på vugga?

det er alltid to sider i en sak. ja jeg har ikke betalt for vuggen som minibønna bestilte. men det er fordi hun aldri sendte vugga, da betalte heller ikke jeg. jeg ville ikke sende penger før hun sendte den, og hun ville ikke sende den før jeg betalte... det er fordi jeg aldri ikke ville sette over penger til noen jeg kun kjente over nettet, og ikke vite om jeg noensinne fikk det jeg betalte for og sånn tenkte nok hun og men det kan ikke jeg si....etter det hørte jeg ikke noe mer (og ja jeg tok heller ikke kontakt med hun så det er min skyld det altså) men å ikke høre noe om den vugga, så trodde jeg hun ikke ville selge meg den, hun hadde nr mitt og vi snakket sammen på bv så og si hver dag..... plutselig får jeg høre det 1 år etterpå av noen andre og på en pm fra hun? det hadde jo gått an å gitt beskjed litt før, så kunne vi kanskje ha ordna opp..... jeg sier ikke at jeg er uskyldig i denne saken, men jeg har ikke gått inn for å ville svindle henne eller noe! nå har jeg hvertfall forklart meg.

Ta deg en PILLE... Penger på konto-vugge i posten.. Du slutta å svare på PM og sms i det du la ut her at du OVERRASKENDE hadde fått ei vugge i gave og nå hadde tre senger
Ikke prøv deg en gang.. Jeg fikk aldri adressen din engang, hadde du ikke lagt ut at du fikk en ekstra vugge så hadde jeg skjønt enda mindre!

Du er virkelig det mest patetiske jeg har vært borti, men nå må jeg gå, for jeg skal dyrke alt det negative som en anorektiker, og så skal jeg se på mitt barn som er så stakkarslig for hun ikke ble ammet...

1. Jeg kjøper ei vugge
2.du vil ha en lik en
3.jeg bestiller den
4.jeg har da to vugger
5.jeg sender den på flyttelasset fra usa for å spare deg penger(som avtalt med deg)
6.sender deg uttallige pm og sms, du sier til slutt, jeg overfører på fredag, da får jeg lønn, penger kom aldri
7.nye sms og pm
8.får ikek svar
9.du legger ut at du har en seng og FÅTT ei vugge(snakk om å bæsje på leggen)
10.ny sms blir sendt deg
11.NULL SVAR

FÅ deg et liv!Jeg sender da ikke fra meg en vugge uten betaling, og du ville IKKE ha den i oppkrav, noe min mann også leste KLART OG TYDELIG, my gåååd så gla jeg er for at jeg har mailer forsatt!

OG hva FAEN skal jeg med to like vugger? er du tilbakestående? begynner å lure!

.

Hva som er skrevet og ikke skrevet vet jeg ikke så mye om , men uansett hva som da ER skrevet og sagt , så tror jeg ikke jeg ville brydd meg så mye mindre ,hvis du er så sikker på at du har rett i denne saken ;)

det har jo vært mange syke mennesker her inne før..

Back
Topp