hei

casandra

Første møte med forumet
jeg er en ny bruker her inne... jeg har en jente på 11 mnd.. å jeg er nå gravid med nummer to... jeg vet ikke om jeg er klar for en til allerede.. samboeren min sier egentlig ikke så mye, virker ikke som han skjønner at dette faktisk er ett veldig vanskelig valg og ta. Jeg vet virkelig ikke hva jeg har lyst til, jeg prøver å tenke for og imot. Men det er akkurat som jeg ikke kommer noen steder med tankene mine. Å det værste er at dette var ikke litt planlagt engang, jeg har gått på p-pillen, så dette skulle egentlig ikke skjedd. Vet ikke om vi har råd til dette heller. Jeg er bare 19 år. Å skal egenlig begynne på skole til høsten. Men kan jo ikke det vis jeg velger å beholde.. Hva hadde dere gjort??
Hilsen veldig frustrert!![&:]

??[8|]

Jeg personlig ville nok beholdt barnet. Skole hadde jeg tatt opp igjen senere.

Det er veldig vanskelig å forestille seg det valget, og skjønner at det er vanskelig...

Jeg tror jeg ville beholdt barnet, og kanskje det er en grunn til at det kommer selv om du gikk på p-piller... [:)]

Vil ønske deg masse lykke til hvertfall!!

hei, jeg er 20år, har en jente på snart 11mnd, skal begynne på skole til høsten og vi har veldig dårlig råd...jeg tror faktisk jeg personlig ville tatt abort..nå blir jeg helt sikkert halshugd, men dette er bare hva jeg TROR jeg selv ville gjort! Dette er absolutt ikke et råd til deg, du må gjøre det som er best for deg og dine, jeg sier bare det jeg føler selv utifra den situasjonen jeg er i og hva jeg selv føler meg klar for..abort er uansett ikke et enkelt valg, det vet jeg veldig godt(ikke tatt abort).
Håper alt ordner seg til det beste for dere enten du velger det ene eller det andre[:)] lykke til!

Back
Topp