Hei!

Mamamia.

Elsker forumet
Her fant jeg et lite forum som er midt i blinken for meg! Vi sitter midt i bryllups planlegging og har masse ting jeg trenger tips råd og ideer til! samtidig som jeg kanskje kan komme med noen selv også!

Vi skal gifte oss den 10.09.11 og jeg begynner å få kontroll på de store avgjøreselsene nå. men detaljene blir jeg lettere stressa av snart! hvordan takler dere andre planleggingen?

Hei! Gratulerer, moro med planlegging da :) Også så fin dato, vi gifter oss samme dag selv!  

Her har vi kjøpt en bok som jeg skriver ned alt og ingenting i. Har alt fra meny til frisørens mobilnummer og hvor mange flasker cognac som er kjøpt inn i den boka...hihi... Så kjøp deg en bok og start i ene enden, sett av god plass til å skrive under hvert punkt for det blir mye mer enn du tror ;)

hvordan går det med planlegginga di? hvor i landet skal dere gifte dere?

Her er jeg godt i rute, vil ha gjort unna det meste før jeg begynner å jobbe igjen i august ;) Mangler å lage bordkort, kjøpe dress til brudgommen, ringene og litt drikkevarer, ellers er det ikke stort igjen å ordne faktisk.

Vi bor i Ullensaker (Akershus), hva med dere??? 

beklager at jeg er så treig å svare! ikke så ofte jeg husker å titte innom BV for tia!
Ligger ok ann jeg også. plana for denne uka er å få ut invitasjonene og å finne sko,undertøy osv..
Vi bor i kr-sund og skal ha en kirkelig bryllup!

beklager at jeg er så treig å svare! Vi bor i kr.sund vi! er sånn ok i rute jeg også! er sånne små detaljer jeg sommler litt med for tia. men målet mitt for denne uka er å få ut invitasjonene! vi skal ha kirkelig bryllup enn dere?

vi og skal ha i kirken. startet med bordkortene i går kveld i tillegg til at bordplasseringen begynner å falle på plass. Og denne uken skal jeg hente ringene våre :D  Masse lykke til med videre planlegging og den Store Dagen :D

vi og skal ha i kirken. startet med bordkortene i går kveld i tillegg til at bordplasseringen begynner å falle på plass. Og denne uken skal jeg hente ringene våre :D  Masse lykke til med videre planlegging og den Store Dagen :D

Så flink du er! :) er litt usikker på om vi ska ha bordkort jeg. vi blir kun 11 stk til middag og 70 stk til festen. så tror vi dropper bordkort og bestemt bordplassering. Ringene henta jeg for noen uker siden! uten at min kjære vet at jeg har fåt laga nye ringer til oss! :) skal overaske han!masse lykke til videre du også!

Back
Topp