hei:)

Frihet

Elsker forumet
hei!! jeg har ikke vært her inne før. henger på desember 2010, da vi fikk en ny baby da:) Jeg har 3 barn. eldste født i februar 2006, mellomste født 3. september 2007 og yngste som da er født desember 2010.

Prøvde å gå innpå og lese da jeg først ble medlem for 1 år siden, men var ikke sp mye som var postet. ikke som jeg så hvertfall.

Hun som er født i september heter Irmelin, er en aktiv krabat som ikke tier stille:p alt skal fortelles og gjerne på en gang. hehe..

Ellers er jeg 26 år, gift og styrer på hjemme:)

Så da ville jeg bare si hei:)

Hei. 
Kjekt at du sier hei selv om du ikke er her inne på september 07 så ofte. Det er nok ikke så mange av oss som titter innom ofte i det heletatt lengre ;) Men morsomt at flere titter og kanskje kan bidra i tråder!

Jeg har vært her inne siden jeg var gravid med storebror som er født 8.sept 07. Men nå er jeg nok mest aktiv inne på mai 09 siden lillesøster ble født da. Men....er vel ikke mest aktiv der heller. Er jo ikke sååå mye man lurer på lengre ;)

Vi er flere som er rundt din alder her inne. Jeg er 28år og bor på sørlandet. 

Hei!
Jeg har 2 barn, en født september 2007 og ei jente som er født november 2009. Er ikke så aktiv på bv i det hele tatt egentlig.. November vil dessuten aldri bli det samme som september ;)

Kjekt at noen titter innom enda :)

så kjekt at dere titter innom også:) jeg er litt innom BV nå når jeg er i permisjon igjen. men etter d, tenker jeg at d ikke blir fullt aå mye. men d er vel d som skjer med alle terminforum. når mammaen begynner i jobb igjen, så blir d lite aktivitet:) hvordan er deres barn nå? de som er født i september 07? min er veldig aktiv!!! hun klarer nesten ikke å sitte stille, og munnen står hvertfall ikke i ro. hehe. hun prater fra hun står opp til hun legger seg, og d er om ALT mulig!!! av og til, så må bare jeg og mannen le litt. men prøver å skjule d best mulig. for er jo ikke alt som er vetig som kommer ut av henne:p

Hei :) 

Koselig at du titter innom da. Jeg hadde termin med eldste i sept 07, men han kom i oktober. 
Så har jeg en som er født i september 2010. Derfor tid til bv igjen :) 

3 åringen er en snill gutt (selv om han prøver seg stadig på noe lurt). Munnen går i ett her og, morsomt å høre på ja. 

Heisann, og velkommen til oss!

Jeg kjenner godt igjen det med at alt skal fortelles på en gang, det skjer her også, ca ørten ganger om dagen emoticon

Back
Topp