Hei!

*L*A*I*

Andre møte med forumet
*borte*

For noen herlige jenter![;)]

Blir ikke mye tid for meg her inne heller. Har jo to små jeg også nå og desverre har minstemann også cystisk fibrose som søsteren sin så d blir hektisk kan man si! Han har akkurat begynt med inhalasjonsmedisiner som en tilvenning så d går i mye medisinering her om dagene kan man si!
Men jeg koser meg likevel[:)] Nyter å ha en baby i hus igjen og storesøster er superstolt[;)][:D]
Jeg blir alene en og annen helg da min mann jobber og må si jeg e mektig imponert over dere som har "sjømenn". E helt kaputt etter en liten helg jeg[&:][8D] hehe...

Koselig å høre fra deg igjen! Tror jeg må bli flinkere til å være her litt også[:)]

Gratulerer med minstemann!!
Triste nyheter at han og har CF da, det må ha vært et hardt slag for dere. Men har inntrykk av at dere/du er veldig sterke og trygge i det dere gjør, og ikke minst drevne innen sykdommen...Er han rammet på samme måte som storesøster da? kan tenke meg at det går mye tid til medisinering og kontroller! Ser bare med Alva sine små astmainnhalasjoner...Så all ære til dere med barn med kroniske sykdommer!

Takk takk[:D]

Ja, d var ganske tøft å få beskjeden selv om vi viste at sjansen var der og alle tegn var der for at han hadde d. Vi prøvde hele tiden og skyve d vekk og fikk andre unskyldninger for hvorfor han gikk lite opp i vekt.
Men vi tar en dag av gangen og e kommet over sjokket og lever videre! Man kan jo ikke gjøre annet enn å gjøre d beste for barna sine og selv om de e kronisk syke så e de jo helt fantastiske[:)]
Vet ikke hvordan rammet han blir men han har samme mutasjon som søsteren. Altså på norsk- de samme tallene i cf genet. hehe..
De begge har d i både mage og lunger, men han kan likevel få d mildere eller værre enn henne. E kun tiden som kan vise. Men til nå virker d som han har d mildere ihvertfall i magen. Hun ble jo operert når hun var to dager gammel da beken ikke kom ut og har hele tiden hatt mye vondt i magen. Han har ikke magetrøbbel utenom d vanlige som luft i magen og denslags. Så vi får se hvordan d blir!
Nå nyter jeg ham som baby og "frisk"[;)][:D]

Back
Topp