hei

det er bare meg

Glad i forumet
Mailykke <3
det er kjeeeeeeempe lenge siden jeg var innom bv:( men i dag jeg tenkte at det er på tia:) så åssen går det med dere jenter?
her alt er bra lille Iingrid Andrea vokser og begynner å bli stor. er skikkelig rampeungen ho ja:) finner på masse rart:)

og jeg har et spm til dere jenter hvem bor i tr.heim og vil treffe meg?:) jeg kommer nemelig til tr.heim til onsdag den 16 februar:)

Hei, så koselig å se deg her ;D Godt du tar deg litt tid til å hilse på :)

Her går alt bare fint, og Oliver vokser seg også stor :) Begynt å reise seg og går smått med lekekassa si ;D De blir jo så fort store, helt skremmende synes jeg ;p

Åhhh, jeg reiser hjem igjen den 16. februar :( Vi skal ha treff den 15. februar vi, men håper noen får tid til å møte deg også når du er der :)

Åh! :( Synd du ikke kommer før, Trondheimstreff 15.februar!
Men godt mulig at jeg kan ta meg en tur til byen neste uke og jeg [:)]

ORIGINAL: Monica89

Åh! :( Synd du ikke kommer før, Trondheimstreff 15.februar!
Men godt mulig at jeg kan ta meg en tur til byen neste uke og jeg [:)]

flyet kommer 11,55 til tr.heim, men jeg blir litt opptatt en stund, men flyet går ikke tilbake før kl 19,05, så det kunne vært veldig koselig å ta i allefall kopp kaffe:)

ORIGINAL: lillebebis

Hei, så koselig å se deg her ;D Godt du tar deg litt tid til å hilse på :)

Her går alt bare fint, og Oliver vokser seg også stor :) Begynt å reise seg og går smått med lekekassa si ;D De blir jo så fort store, helt skremmende synes jeg ;p

Åhhh, jeg reiser hjem igjen den 16. februar :( Vi skal ha treff den 15. februar vi, men håper noen får tid til å møte deg også når du er der :)

kanskje vi treffes på flyplassen hvem vet:)

Mitt fly går 18.15, så om du er på flyplassen da vil jeg gjerne møtes ;D

jeg kommer til tr.heim 11,55 og flyr tilbake 19,05 så sikkert jeg på flyplassen litt før:) så det er veldig mulig at vi iallefall rekker å si hei og godt tur til hverandre da:)

Back
Topp