Hei

Lillin

Flørter med forumet
Hei hei..
Tenkte d va på tide å bli litt aktiv her, er her inne nesten hver dag å leser uansett,hehe..
Ble mamma for første gang 19 Oktober til en nydelig jente..
Elsker å ver mamma [:)]

Så til min første spørsmål:
Vi lurer på å reise en tur til mine foreldre som bor ca 6-7 timer her ifra me bil, vi må ha med både vogn å bilstol osv, er det for langt å reise med bil med en baby på over 3 mnd? noen som har erfaring?

Isåfall må dere ta godt med pasuer. Ta henne ut av bilstolen ofte, la henne strekke litt på seg.
Ingen mulighet for tog eller?

Ingen mulighet for tog nei :( Lurer egentlig bare på om vi ska hive oss på et fly, bare så slitsomt å ta med seg både vogn å bilstol osv..

Ingen problem, vi har hatt småen med oss på 12 timers bilturer, det går fint, stopp å gi mat. Jeg sitte som regel bak med barna på en så lang reise!

barneseter i dag er veldig god for rygg og alt...

Ja, den ser jeg. Er nok bare ett valg dere må ta, turen kommer jo til å ta litt mer enn 6-7 timer siden dere må stoppe ofte. Men det går nok helt fint å kjøre altså!!

ja men da trur jeg vi tar bilen, samboeren min har mest lyst å kjøre ( sikkert pga ny bil,haha)..så får vi ta ofte pause [;)]
jeg kommer garantert til å sitte bake med hun da jeg ofte blir nervøs for nye ting, hehehe..

Tak for det [:D]

Ja hun sier vel ifra om det er noe :) d går sikkert fint ja[:)]

Heisann og velkommen til oss[:)]
Gratulerer med vesla som kom i oktober.

En slik biltur hadde ikke jeg sett på som noe problem idag, det er jo litt hva man gjør det til selv.
Sover babyn så er jo det fint og våkner hun så tar dere en god pause med mat og oppmerksomhet[:)]

Og som du sier, så sier hun ifra selv om det er noe hun ikke liker.

Vi hadde bilferie når dattern min var så liten og det ble mange timer i bil, gikk kjempe fint.
Ammet når hun våknet også fikk vi alle strekt litt på oss.

Velkommen hit til oss :)   

Du fikk jenta di samme dagen som jeg fikk Sebastian... <3

babyen kan fint sitte i sete 3-4 timer om det sover og er mett/fornøyd.
heller mindre pauser, så ikke turen blir lenger enn nødvendig sa fysio her.. nå gjelder det 12 timer da-så dere må jo ha noen pauser=)
men soom sagt 3-4 timer i strekk er ikke noe problem

Velkommen hit[:)]

Vi bor i Oslo men kjører ofte til Trondheim da familien bor der, det er en 6-7 timers tur med bil og er ikke noe problem med lillegutt[:)] Stopper vær 3 time for mating og for å la han strekke seg litt!Går veldig greit[:)] Lykke til!

Back
Topp