• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Hei...

Hemoroide...

Andre møte med forumet
Noen her som fikk hemoroider under svangerskapet eller under fødsel? (Ja, har laga meg et nytt nick....syns dette er litt flaut! [:D])

Har nemlig fått hemoroider, og prøvd flere kurer for å få dem vekk... Nå er det helt for jævlig vondt, gjør også vondt i magen når jeg går på do...[:(] Skal til legen på mandag, men lurte egentlig bare på hva dere som har hatt hemoroider har gjort for å få dem vekk? Håper ikke jeg må operere!! [:(][:@][&:] 

Håper det er noen her som vil svare, noen som er litt tøffere enn meg...[:D]

ORIGINAL: FebruarGullet

Får salve på apoteket sheriproct tror jeg edt heter. Stikk pillene er mer effektive, men da må du ha resept.
Var selv veldig plaget av dette i slutten av svangerskapet. Er helt for jævlig vondt og plagsomt!!!

Har prøvd både scheriproct salve og alcos anal stikkpiller og salve... Det har bare blitt verre! [:(]

Hei jeg har hatt Hemorider siden jeg var 16 år,både innvendig og utvendig,får å si det rett ut[:'(][:'(]
Jeg har prøvd utallige salver og kjerringråd men ingenting har hjulpet...Lykke til håper du får noe som hjelper...
Men det sies at Tannkrem skal tørke det ut

ORIGINAL: sola81

Hei jeg har hatt Hemorider siden jeg var 16 år,både innvendig og utvendig,får å si det rett ut[:'(][:'(]
Jeg har prøvd utallige salver og kjerringråd men ingenting har hjulpet...Lykke til håper du får noe som hjelper...
Men det sies at Tannkrem skal tørke det ut

Å! Stakkars deg! [&:] Har du prøvd å operere? Kjenner du det i magen når du går på do?

Har ei vennine som oppererte etter siste unge,ho sa det var helt j.... vondt,så har ikke tenkt på det..er blitt så vant til det...Det er litt vondt å komme på do ja,og at de rett og slett sprekker når det presses litt eksre[:'(][:'(][:'(]må passe på å ikke gå forlenge for da er klyster neste ting[:'(]
Men jeg er blitt så vant til det men kommer nok til å fjerne de...Ble litt ekkelt dette men men[:D][:D][:D]

Back
Topp