Hei!

Gitte__

Forumet er livet
Her er det lite liv for tiden.. Hvordan går det med alle sammen?[:)]

Her koser jeg meg hjemme med lillesnuppa som er nesten 1 år, Theodor går i bhg[:)] I Januar begynner jeg å jobbe og snuppa i bhg[:)]
Gleder meg til å begynne å jobbe, men gruer meg til Aurora skal i bhg.. Ho er så lita enda[&o] 8 kg og 70 cm.. Ei lita dukke[8D] Ikke går ho enda.. Akkurat lært seg å krype[8D]

Lite sjalusi i heimen, men Theodor kan være litt voldsom med ho, vil bære ho og flytter ho hit og dit[8D]
Merker lite til trassen for tiden, går mest i bæsj, tiss og dumming[8|] Sjarmerende[8D]

åhh vi har akkurat blittferdige med den bæsj perioden.. litt slitsomt o høre hele dagen egentlig..
Det er ikke lett o sende dom små i bhg for første gang, husker selv de va noen tårer ja.. Men er veldig godt for dej selv o komme ut i jobb, hvertfall syntes jeg det!!

Her skjer det ehmmm ting[;)][8D] jeg har plutsligt blitt mer aktiv her på bv...[:D]

Her syns eg dagan går i ett.... jobbe 100% i bhg så begge de små e i bhg (men ikkje den samme som eg jobbe i, det vil eg ikkje)!
Hannah e blitt den store flinke jenta[:D] Isak e og blitt en stor gutt, han kan være ei hard nøtt tel tider, men gu så hærlig og[:D]

Nu glede vi oss veldig tel advent og jul[:D][:D][:D]

Her er vi også kommet til bæsj/tiss perioden... virkelig morsomt[&:]

Ellers syns jeg plutselig Natalie er blitt så stor jente. Veldig selvstendig, må vel innse at ho ikke er så liten lenger. Når jeg bærer ho får jeg bare beskjed om at ho kan gå altså[8D]

Minsta begynte i bhg 1. nov, noe som har gått kjempefint. Liten avdeling med seks barn, alle født i 2009.
jeg er tilbake i full stilling på jobb, og skal snart gjøre meg klar for nattevakt[:)]

Og til Lille Luringen: Gratulerer så masse med nr 3 på vei!![;)]

Lille Luringen: Gratulerer så mye!![:D]Så koselig!!

Her går dagene bort til soving, vondt i ryggen og jobbing[8D] Lillemor er nå mest bare god og snill i disse dager. Hun susser og koser med magen, stryker meg på ryggen, hjelper meg med både det ene og det andre og passer på at jeg både spiser og har underlag til pc`en- for lillebrors del vel og merke[8D]Gleder meg til å se om hun fortsetter sånn når den lille kommer ut eller om det blir en helt annen ending på visa da[:-]
Ellers syns jeg denne graviditeten er mer til herk enn den første. Mye vondt i ryggen, nedpress, trøttere og mye større mage[:'(]Den er alltid i veien uansett hva jeg gjør[:@] Og det aner meg at de neste fire mnd blir laaaange...

Utrolig at flere av dere har barn født etter 07 som allerede har blitt så store(i alder). Syns nettopp dere fortalte at dere var gravide[8D]

Gitte: skjønner godt du kvier deg til barnehagestart, men det går nok bra skal du se. Det er jo enda 1,5 mnd til og hun vokser nok i rekordfart etterhvert![:)]

Lille Luringen: Gratulerer[:D]

Mirabell: ja, ho vokser nok litt til Januar[:)] Er det gutt dere venter?[:D] Trudde dere ikke skulle vite det?

Jeg for min del har kommet meg vell inn i leiligheten å blitt samboer. Tenk det, ejg kan begynne å skrive SAMBO om det er noe. Husker jeg var så sjalu på dere for det : ) hoho

Jeg er jo blitt lærling, først å fremst på et sykehjem i Sarpsborg. Trives veldig gdot, men har funnet ut at det blir litt for mye for meg (BOMBE) såskal gå ned til 80% stilling istede:)

Nå har jeg også begynt på lappen igjen, har hatt en pause på 1,5 år pga dårlig rå.

I går tok jeg opp matte eksamen, satser p ådet beste.

Thea-Emilie trasser veldig om dagen, men i går gikk vi alle tre inn i en pakt, å den gikk ut på at vi voksene ikke skulle bli sinte, hvis hun sluttet å skrike til oss under legge situasjonen, å i går gikk leggingen som en drøm, deilig:)

Nå sitter jeg å venter på onkelen min, han skal sette inn et garderobe skap i gangen, som svigers har sponsa oss:D De er så snille.
Så driver ejg å studerer litt på NKI ved siden av.
Så jeg har litt å sette fingra i i allfall.

Gratulerer lille luringen :)

Her går det i bleieskift, amming og prøve å få litt rutiner på plass. Syns denne babytiden går altfor fort, ihvertfall siden det mest sannsynlig er siste babyen jeg får! Vil stoppe tiden litt ja...........

William er kjempsnill enda han, alltid vært sånn. Ingen sjalusi enda, bare hjelper til. Så er jo lov å håpe at lillebror blir like snill og grei[:)]

Det er heldigvis en god stund siden snuppa ble ferdig med tiss, bæsj osv. Moro gitt.
Eller er jeg hjemme i permisjon med lillegutt på 3mnd (idag til og med) og koser meg veldig. Snuppa går i bhg, men er en del hjemme siden jeg er det, og fordi hun ikke trives der hun går nå. Tror det blir bytte etter jul (tilbake dit hvor hun gikk før) heldigvis.

ORIGINAL: Gitte__

Lille Luringen: Gratulerer[:D]

Mirabell: ja, ho vokser nok litt til Januar[:)] Er det gutt dere venter?[:D] Trudde dere ikke skulle vite det?

ja, men under ultralyden spurte JM om det var noe annet vi lurte på så da snudde jeg meg mot Tore og spurte:"Ja, er det noe annet vi lurer på Tore?". Og da sa han at jeg bare fikk avgjøre. Og siden jeg hele tiden har ønsket å vite så spurte jeg[8D] Orker ikke dvele på sånt når jeg får muligheten. Jeg skulle jo bare høre med han en aller siste gang om han ville ombestemme seg. Dessuten hadde jeg sett antydninger til det under undersøkelsen

Back
Topp