hei

sas

Gift med forumet
Ja, det har gått x antall måneder siden sist. Blir vel sånn. Har lest at flere og flere sjeldent er her. Synd vi ikke klarer det. Min unnskyldning er at jeg nå henger på desember 2010 siden jeg føder om tre måneder osv.
Men dog....Er vel bare slik det blir.

1. ER DET NOEN HER HVOR BARNA DERES IKKE PRATER NOE SÆRLIG ENNÅ????

2. ER DET NOEN HER HVOR BARNA SPISER KUN BRØD/WEETABIX

ja som dere forstår snakker fortsatt ikke min sønn forståelig. Som dere vet fikk han satt inn dren i begge ørene pluss tatt bort mandler i vinter. Han babler fælt og de ordene han prater er engelske. Det virker som han forstår det som blir sagt til ham. Når han i tillegg da fortsatt går med bleie og bruker smokk, ser jeg på ham som en DIGER BABY[:)] (det forandrer seg vel når lillebror kommer til verden)
Den nye barnehagen er veldig flinke og følger han opp og jeg vet jeg ikke bør bekymre meg. Men litt greit å dele erfaringer med noen som er i samme situasjon.

Matmessig har vi gitt opp liksom. Altså. etter råd fra HS skal vi ikke stresse, bare fortsette som før, så kanskje han en dag vil spise frukt, varm mat osv...Han ser ut som han får for mye mat. VEldig robust og STERK gutt.

kjempekjekt å se deg igjen her sas!Gutta mine prater mye.Einar prater veldig klart og tydelig.Jonas prater mye men litt mindre klart og tydelig.De spiser det de får servert..Håper det snart ordner seg for William!

Vi har heller ikke sånn...

Nathaniel prater stadig mer, ofte dukker det opp ord som jeg ikke har hørt han har sagt før. Han forteller oss ting som har skjedd i barnehagen uten at vi har oppfordret til det, men han prater ikke alt klart og tydelig - det gjør han ikke. Men mye er forstålig.

Mat er han ikke så lett, men ikke slik som du alikevel. Nathaniel spiser litt forskjellig pålegg, men er veldig kresen når det kommer til middag. Han vil ikke ha noen grønnsaker og ikke noenting som kommer fra kjøttdeig eller kjøtt ved unntak av pølser.... Men han er i alle fall veldig glad i frukt, kaviar og makrell i tomat.
Han spiste alt han fikk servert inntil for ett år siden, da plutselig ut av det blå skulle han ikke ha mer...

Back
Topp