Hei!

Kissa84

Forelsket i forumet
Etter en lang forumpause ser jeg at August 07 er oppe å gå igjen[:)] Så koselig! Har endret nick fra MyBaby07(virkelig navn er Kristin), så vet noen av dere hvem jeg er ihvertfall[;)]

Er hjemme i permisjon med lillesøster, og etter at første mnd har vært preget av sykdom(kun for min del heldigvis) så er hverdagen på gli. Godt å få nyte tiden[:)] Lillemor er av den bedagelige typen, og sover, spiser og smiler hele dagen. Storesøster er en bestemt frøken med mange spørsmål, og hun er fryktelig glad i lillesøsteren sin. Skikkelig storjente!

Skal prøve å delta litt her inne fremover[:)]

Heisann! Velkommen tilbake. [:)] Så artig at du kaller deg Kissa. Min svigerinne har også 2007-barn, heter Kristin, er 1984-modell og kaller seg Kissa. Måtte dobbeltsjekke at det ikke var hun som hadde sneket seg inn her... [8D]

ORIGINAL: * Lene *

Heisann! Velkommen tilbake. [:)] Så artig at du kaller deg Kissa. Min svigerinne har også 2007-barn, heter Kristin, er 1984-modell og kaller seg Kissa. Måtte dobbeltsjekke at det ikke var hun som hadde sneket seg inn her... [8D]

Hehe, et aldri så lite sammentreff det da! Ikke meningen å skremme[;)]

Hehe... Hun er ikke så skummel, men det er liksom greit å holde familien utenfor "sine" forum... [8D]

Hei hei!

Velkommen tilbake! [:)] Er kjekt at det er litt liv her, selv om det ikke er like mye som det en gang var. [:)]

Hei og velkommen tilbake[:D]

Takker[:)]

Heia! Koselig å se deg her, og så bra at du koser deg med jentene dine! [:)]

Back
Topp