Hei!!!

LadyDa

Elsker forumet
Hei kjære dere! Altfor lenge siden jeg har hatt noe kvalitetstid her inne på BV..[:(] Så tenkte jeg måtte komme med en ørliten oppdatering[;)]
Andreas begynte i barnehage forrige uke og storkoser seg heldigvis der[:D] Tror han digger å ha en helt ny verden å utforske i barnehagen[:)] Han har fått en rolig start med korte dager siden pappan fortsatt har en dag pappaperm i uka og jeg går en del nattevakter.
Jeg er blitt working mum så det suser, og dagene flyr.. Skal snart på jobb og være der til imorgen.. Over 60 timer på jobb denne uka[:o][:'(].. Så tiden hjemme blir prioritert annerledes enn før merker jeg.. er lite på nett for å si det sånn.
Merker jeg savner litt det deilige permisjonslivet, samtidig som det er godt å gjøre andre ting enn mammating også[:)]

Håper dere alle har det bra og at stemningen her inne er god[:)] er som dere skjønner litt lei meg for at jeg ikke får vært her noe særlig, men sånn er det nå bare.. Regner med at det er mange andre i samme situasjon![;)]

Heia[:D] Savna deg her!!
Hørtes travelt ut med så mange timer. Jeg er "bare" oppi 52 timer[8D] 
Begynte ikke du i ny jobb? trives du?[:)] 
Håper du snart kan henge litt oftere med oss her [:)]

Klemme!

Hei! Som Hilla skriver, du har vært savnet.
Kjempe koselig å høre fra deg, og godt å høre at Andreas koser seg i barnehagen[:)]

Back
Topp