Hei!

MammoC

Elsker forumet
Jeg holder egentlig til på februar forumet, men har termin 27 februar, så er jo like stor sjanse for å føde i Mars egentlig[;)] Så jeg kan kanskje presentere meg her inne og[:)]

Jeg er ei jente på 24, jobber som førskolelærer og har en jente fra før som akkurat har fyllt 1 år[:)]

Håper det er greit at jeg henger litt her inne med dere og[:)]

Velkommen inn hit!!! Klart du kan henge her med oss også[;)]

Jeg har termin 1 mars, så jeg henger litt på februar også[;)]
Blir spennende å se hvilken forum vi kommer til å høre til på tilslutt...

Jeg får mest sannsynlig keisersnitt og da er det vel store sjanser for at det blir februarbarn... Men vi får se hva terminen på ordinær ul sier..[:)]

Hei på deg, så koselig (og smart) av deg å titte innom oss! Bikket selv akkurat over til neste måned i forrige svangerskap og syns det var litt skummelt å bytte forum egentlig;) hehe..

Velkommen skal du være;)

Velkommen, velkommen!!! [:)][:)][:)]

Så kjekt [:D] Jeg sniker litt på Februar siden jeg er litt usikker hvor langt på vei jeg har komt [:)]

Hei, og velkommen så mye inn til oss. [:D]

Hei på du... Og velkommen skal du være[:D][:D]

Velkommern til oss... jeg har termin 1 mars, og er også på februar..... Synes vi hører til begge plasser. Lykke til med svangerskapet..... Vi har en flott høst og vinter å se frem til....

Velkommen inn hit..
Blir koselig å bli kjent med deg å.
[:D][:D]

Hei på deg!!
klart du kan henge her![:D]Jeg har termin i midten av mars så det er vel ikke mye vits for meg å begynne å henge på verken februar eller april, så jeg blir her jeg[8D]
Koselig at du vil henge litt med oss![:D]

Back
Topp