Hei!

LilleSpira

Glad i forumet
Hei alle sammen![:D]

Nå har jeg også fått positiv test etter noen mnd med prøving[:D]

Terminen jeg har reknet meg frem til er 01.04

Har ei lita snuppe på 3,5år fra før som sikkert kommer til å blir fra seg av begeistring over å skulle blir storesøster.

Men vi venter en stund med å si noe til hun, og resten av famile+ venner får heller ikke vite noe før uke 12.
Er i allefall det som er planen, jeg har kjempelyst å si det alle nå med en gang, men sambo vil helst vente.. så får vi se hvor lenge jeg holder ut[8D][;)]

Hvor lenge skal dere vente før dere forteller?

Hei! Gratulerer og velkommen inn hit til oss [:D]

Mmmm.. de nærmeste venninnene mine vet det. De har jo visst vi skulle prøve JULI uansett.

Ellers så har jeg akkurat skrevet til søstra mi. Men resten venter jeg nok med å si til det har gått noen uker til.. hvis jeg ikke blir invitert bort på middag ell noe til faren min eller noe.. alltid tilbudt en pils til maten og jeg takker jo ikke nei, så da vet de nok hvis jeg ikke har sakt det alt.. hehe

Men storebror her på 7. Han venter vi med å fortelle i flere uker. Han holder jo ikke akkurat det hemmelig og forteller alle han kommer over at mamma har baby i magen. Gjorde det da jeg fortalte at jeg gikk med Alex.. barnehagen gratulerte meg.. ikke at jeg hadde sagt noe, men en annen gutt hadde visst det.. hehe

Og jeg VET han ønsker seg en baby til.. alltid villet hatt to, så da venter vi til vi føler oss tryggere på at det går rette veien for spira

Hei, og velkommen til oss[:D][:D]
Gratulerer så masse med spire i magen!

Denne gangen har vi bestemt oss for å vente til vi er rundt 12 uker på vei. Forrige gang fortalte vi det til våre nærmeste: fam og venner, men det endte med MA da jeg var mellom 7-8 uker..

Hei, velkommen og gratulerer [:)]

Vi har sagt det til mamma, pappa, ei venninne av meg og svigermor siden de vet at vi skulle ha IVF til høsten. Mormor har også fått visst det gjennom mamma pga. en situasjon der ho ikke ville lyve (jeg sa det var greit om det kom til det). Tror ei venninne til og en kompis av sambo kommer til å få vite det snart, ellers er planen å vente til etter tidlig UL (9+4) i alle fall for resten av verden [;)]

Jeg har fortalt det til mine nærmeste venninner og mamma og pappa. Kjærsten vil ikke fortelle det til noen før i uke 12...så hans venner og familie må vente. Vi hadde en MA i mai, så han vil vite at det går bra først, mens jeg syns at det var veldig deilig at mine nærmeste viste det da. Var godt at de viste det og kunne forstå og støtte oss!!

Dessuten vil de fleste venninnene mine uansett få vite det snart. Vi gifter oss om kort tid så jeg vet det vil komme et utdrikkningslag veldig snart....kan jo ikke uten grunn ikke ville ha en øl da;) Gir nok forloveren min i oppgave å informere de andre rett før!

Gratulerer og velkommen hit! [:D]

Her venter vi så lenge det er mulig, det er i hvertfall min mening, men mannen min er ikke like enig[:D] Han kunne sagt det før testen var positiv tror jeg...[&:] Men planen min er at fremtidig storebror skal få røpe hemmeligheten med en t-skjorte eller liknende[;)]

Gratulerer så mye, og velkommen hit!

Vi gjør litt sånn som dere. Har som plan å vente til 12 uker, men vi gidder ikke lyve for familien om det oppstår situasjoner der man bør fortelle der[;)] Jeg synes det er litt koselig at det er bare vår hemmelighet, og håper vi greier å holde det sånn helt til 12 uker (på dagen bursdagen til svigermor[:D]). Håper alt går bra frem til da!

Hei.

Jeg er også ny her. Fikk positiv test i går [:D][:D][:D]

Siden vi hadde en MA i mars, noe som var veldig tungt både for oss og for de store barna, har vi bestemt oss for å vente med å fortelle det.

Vil ikke si noe til barna heller før jeg har sett et bankende hjerte på UL.

Når jeg er rundt 12 uker skal vi på en familietur med hele familien min og da tenkte jeg å prøve å finne en morsom måte å fortelle det på. Tenkte å ha en "selskapslek" med forskjellige oppgaver og quiz osv, og så avslutte hele greia med at alle får hver sin rebus, og ikke har lov å si svaret før alle har klart det. Da får jo på en måte alle vite det samtidig, men på en veldig morsom måte! Var det en god ide?

Det blir nok et par av de nærmeste venninnene mine som får vite det før, men ellers vil vi holde det for oss selv. Jeg har igrunn lyst at KUN familien skal vite det fram til ordinær UL, men det spørs hvor fort magen vokser. Ikke så lett å skjule det når det begynner å bule ut... hehe[:D]

Hei, og velkommen til oss[:D]
Vi vil vente til etter den ordinære ul denne gangen også vi[:)] Gjorde det sist,og synes det fungerte veldig fint[:)]

Gratulerer og velkommen hit [:)]

Det er så vanskelig å holde det hemmelig. Er ikke 5 uker på vei enda og jeg sliter. Vil prøve å holde det hemmelig så lenge jeg klarer så jenta mi ikke trenger å vente så lenge på lillesøster/bror [:)]

Aner ikke! Ingen som vet no enda, og vil nok prøve å vente en stund! Kommer til å si det til foreldrene våre først![:D]

Gratulerer og velkommen hit[:)]

Jeg har sagt det til min beste venninne og min mann til sin beste kompis, skal prøve alt vi kan å vente til vi har vert på tidlig UL i uke 11 slik at det er mer sikkert og fordi det virker fint at de får se babyen når vi forteller dem det.

Back
Topp