Hei

Mullern

Blir kjent med forumet
Hei,ny her.Har vært inne å lest litt men vært litt frem og tilbake med blødninger osv.er nå i uke 7+4.Synes dette er et topp sted,veldig bra med en plass man kan diskutere og utveksle erfaringer.Har ei jente på 2,5 fra før.

hei og velkommen[:)]
Enig med deg, dette er et bra sted å snakke og utveklse erfaringer!

[:D]

Flere som har slitt med blødninger eller?Hadde litt forrige fredag og lørdag morgen,ingen blødning søn.og man.var til ul man.alt så bra ut,hjertet slo og ikke blødning,trodde det var hormonelt.ingen blødning tirs.så jeg var på jobb da.Så ons.morgen litt blod igjen og litt i går, så nå er jeg sykmeldt ut uka.Ikke noe blod i dag.Blir sprø av dette!!!

Takk for det.Blir så sliten av å ikke vit på en måte.Kommer det en sa...eller er det bare hormonelt...man blir gående å gruble.Man man har vel egentlig gode sjangser når hjertet har begynt å slå.Men tar det liksom med en klype salt,tror det ikke før jeg får se det...Hjelper mye på at jeg har ei fra før i hvertfall.

Velkommen hit, og gratulerer med spiren [:D]
Håper blødningene ikke er noe farlig og at den lille klorer seg fast!

var nettopp på do nå, og da var det littt blod på papiret..Er bare 5+1 og ble egentlig veldig redd.........Men prøver å holde fatningen...
Graviditeten er nesten for godt til å være sant, så jeg er veldig redd nå for at jeg skal miste......Føler liksom ikke at jeg kan være så heldig at vi skal få et barn om ni mnd... [;)]

Hei

Jeg sliter noe med blødninger, de har foreløpig ikke funnet ut om det hormonelt eller hva det er. Hadde en da jeg var 6+2, var da på sjukehuset, så ikke hjertet ennå, men frøet satt fast, tok ny UL i uke 8 og da så gynokologen at hjertet slo (ikke at jeg så så mye akkurat...). Hadde blodspor på pairet igjen da jeg var 10+2, men tok det mer med ro den dagen. Nå på tirsdag 12+2 kom det en blødning igjen, denne gangen ikke bare spor.. Skal til gynokolog på mandag, så da får jeg vite om den lille lever fortsatt og kanskje noe om grunnen til at jeg blør. Hvis det har gått bra kan det nok se ut til at jeg er en av dem som kommer til å blø noe gjennom svangerskapet, og ja, det er så sinnsykt stressende! ! Klarer ikke slappe helt av, er redd for at for mange skal få vite om graviditeten og så er det plutselig slutt. Tør ikke glede seg fordi skuffelsen kan bli så stor... Har egentlig bestil privat-UL tirsdag 29.11, men vurderer å flytte den noen uker sånn at jeg kan "følge opp" meg selv med jevne mellomrom.. (hvis det fortsatt er liv)

Kunne nesten vært en egen kanal for oss "blødere" (nesten da)
Klem til alle som er i samme båt! ! !

Back
Topp