Hei :)

Lille_i_M@gen

Glad i forumet
Melder meg inn hos dere jeg også [:D]

Litt om meg.

Har vært medlem hos bv ei stund nå, men vil føreløpig ikke avslører meg selv før alt er sikkert[:-][:-]
Jeg er ei jente på 23 år og er fra Nordland, har kjæreste/ sambo som jeg er kjempe glad i og er stolt av å ha han ved min side
Har ei søt lita jente på litt over 6 mnd. og venter da vårt nr. 2 som da er termin den 9 mars [:)]
Denne graviditeten kom som en overraskelse for oss, for dette har ikke vi planlagt, men vi er da gla for at den klammer seg fast[;)]
Ellers så vil jeg bare GRATULERER til dere mars-mammaer med spiren i magen. Helt ufattelig go følelser[:)]

ORIGINAL: Maren Helene

Gratulerer så mye med overraskelsen, og velkommen hit [:D]

tusen takk!

Gratulerer så masse =D

Oi oi!![:D][:D][:D] Gratulere såå masse! det blir to tette det!!! Jeg ble gravid med gutten min når jenta mi var 8 mnd[:D][:D][:D]  Spennende og utfordrende tid i møte[:D][:D][:D]

Gratulerer med den lille overraskelsen og velkommen hit!

ORIGINAL: Canela

Gratulerer så mye med overraskelsen, og velkommen hit

[:D]

Gratulerer så mye! [:D]

ORIGINAL: Canela

gratulerer :)

ORIGINAL: Serephinea

Oi oi!![:D][:D][:D] Gratulere såå masse! det blir to tette det!!! Jeg ble gravid med gutten min når jenta mi var 8 mnd[:D][:D][:D]  Spennende og utfordrende tid i møte[:D][:D][:D]

Tusen takk alle sammen!

Ja de blir tette, 1 år og 3 mnd i mellom...lurer virkelig på hvordan d vil gå[8|][8|]
men masse kos blir d da[:D]

Velkommen hit [:D] Gratulere så mye med spiren [:D] Her blir 19 mnd mellom mine.

ORIGINAL: Maren Helene

Gratulerer så mye med overraskelsen, og velkommen hit [:D]
[:D][:D][:D][:D]

Back
Topp